Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مشخصات نشــریه/اطلاعات دوره

نتایج جستجو

2558

نتیجه یافت شد

مرتبط ترین ها

اعمال فیلتر

به روزترین ها

اعمال فیلتر

پربازدید ترین ها

اعمال فیلتر

پر دانلودترین‌ها

اعمال فیلتر

پر استنادترین‌ها

اعمال فیلتر

تعداد صفحات

27

انتقال به صفحه

آرشیو

سال

دوره(شماره)

مشاهده شمارگان

مرکز اطلاعات علمی SID1
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1391
  • دوره: 

    4
  • شماره: 

    4
  • صفحات: 

    65-78
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    766
  • دانلود: 

    254
چکیده: 

خدمات مستلزم درگیری ذهنی زیاد مصرف کننده در فرآیند مصرف می باشد. هنگامی که مشتری خدمتی را تجربه می کند، ارزیابی او از کیفیت خدمات تغییر خواهد کرد. هدف از انجام این مطالعه، ارائه مدلی برای سنجش کیفیت سخت افزار و نرم افزار خدمات بانکی برای صنعت بانکداری ایران است. مطالعه حاضر از نوع توصیفی- کاربردی است که به روش پیمایشی انجام شده است. جامعه آماری این پژوهش، کلیه مشتریان بانک های خصوصی و دولتی در محدوده شهر تهران است. برای جمع آوری داده های مورد نیاز، از پرسشنامه ای محقق ساخته استفاده شده است. پس از انجام مطالعه ای مقدماتی، حجم نمونه در سطح خطای پنج درصد برابر با 551 برآورد شد. به علاوه، برای تکمیل پرسشنامه ها و گردآوری اعضای نمونه از روش نمونه گیری خوشه ای دومرحله ای بهره گرفته شد. نتایج نشان می دهد، که بعد سخت افزاری و نرم افزاری مولفه های مهمی برای کیفیت خدمات می باشند. به علاوه، بعد سخت افزاری وزن بیشتری نسبت به بعد نرم افزاری در شکل دهی به مفهوم کیفیت خدمات بانکی را دارا است.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 766

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 254 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1391
  • دوره: 

    4
  • شماره: 

    4
  • صفحات: 

    21-40
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    443
  • دانلود: 

    141
چکیده: 

موضوع ادراک از ریسک یک ساختار روان شناختی موثر در بازاریابیبوده، مفهوم آن در بازاریابی مرتبط با نتایج منفی احتمالی ناشی از خرید نادرست است. در این پژوهش برای بررسی موضوع ادراک از ریسک صاحبان خودرو از روش پرداخت الکترونیک بهای سوخت سعی شده است با استفاده از روش تحلیل محتوای آنتروپی شانون و انجام مصاحبه با بیست تن از خبرگان و متخصصین مرتبط با پروژه پرداخت الکترونیک بهای سوخت در چارچوب بررسی میدانی و طرح سئوالات باز به بررسی ابعاد مختلف ادراک از ریسک و میزان اهمیت هر یک در پذیرش و استفاده از خدمت یاد شده پرداخته شود. بدین منظور از مدل ترکیبی ادراک ریسک پیتر و تارپی (ریسکهای فیزیکی، عملکرد، روان جامعه شناختی، مالی و اتلاف وقت) به منزله مدل اولیه استفاده شد. بر این اساس، خبرگان ضمن تایید چارچوب کلی مدل، حذف بعد روان شناختی و افزودن ابعاد ریسک امنیت و حفظ اسرار به آن، ریسکهای مالی و عملکرد را دارای بیشترین اهمیت ارزیابی کرده، ابعاد اتلاف وقت، حفظ اسرار، امنیت و فیزیکی در رتبه های بعدی قرار دارند.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 443

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 141 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1391
  • دوره: 

    4
  • شماره: 

    4
  • صفحات: 

    79-92
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    471
  • دانلود: 

    115
چکیده: 

در این پژوهش به منظور دستیابی به الگویی برای طراحی یک چشم انداز پایدار و الهام بخش با مطالعه تحقیقات پیشین و مدل های طراحی چشم انداز همچنین بررسی کمبودهای موجود در راستای دستیابی به یک چشم اندازی الهام بخش، الگویی طراحی شد که با تلفیق دو مفهوم آینده پژوهی و ابزار داستان گویی این امکان را بوجود می آورد تا بر محدودیتهای فعلی فائق آمده و به چشم اندازی پایدار دست پیدا کرد. بر اساس این الگو برای دست یافتن به اجزای کلیدی روایت و چشم انداز بانک ملت، تعداد 237 پرسشنامه از کارکنان شعب و ادارات تهران جمع آوری شد، همچنین با ده نفر از مدیران ارشد شرکت مصاحبه شد، نظرات مشتریان از طریق مصاحبه با ایشان و بهره گیری از پژوهش های پیشین موجود در سوابق شرکت جمع آوری شد و نظرات سایر ذینفعان نیز از داده های ثانویه موجود، چشم انداز بیست ساله کشور، برنامه چهارم توسعه و مستندات بانک مرکزی بدست آمد. در نهایت از طریق تحلیل محتوای پرسشنامه ها و مصاحبه ها و بررسی سایر منابع یاد شده روایت و چشم انداز شرکت استخراج گردید.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 471

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 115 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1391
  • دوره: 

    4
  • شماره: 

    4
  • صفحات: 

    127-146
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    3932
  • دانلود: 

    1558
چکیده: 

کسب و کارهای اینترنتی برای سودآوری بیشتر می بایست از اولویت های مشتریان شان نسبت به کارکردها و خدمات ارائه شده توسط فروشگاه باخبر باشند. بنابراین داشتن مدلی برای شناسایی اولویت های مشتریان و میزان مطلوبیت ویژگی های فروشگاه های اینترنتی برای آنها ضروری است. مدل حاضر توانایی شناسایی کارکردهای مطلوب فروشگاه اینترنتی برای مشتریان، میزان مطلوبیت و اولویت های نسبی آنها را در قالب سه گروه عوامل فناوری، عوامل خرید و عوامل محصول دارد. برای این منظور 399 پاسخ جمع آوری شده به وسیله سامانه پرسشنامه اینترنتی با استفاده از تکنیک تحلیل متقارن تحلیل شده است. یافته ها نشان داد که ”داشتن گواهی الکترونیکی هویت و رمزگذاری ارتباط بین رایانه مشتری و سرور فروشگاه“ (امنیت) و”امکان تعویض و مرجوعی کالای“ (تسهیلات) مهمترین ویژگی های تاثیرگذار بر قصد خرید اینترنتی مشتریان بوده اند.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 3932

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 1558 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1391
  • دوره: 

    4
  • شماره: 

    4
  • صفحات: 

    1-20
تعامل: 
  • استنادات: 

    1
  • بازدید: 

    1190
  • دانلود: 

    541
چکیده: 

در این مقاله به منظور بررسی بازار خودروهای لوکس کشور، ابتدا روند عرضه- تقاضای خودرو با توجه به ذائقه مشتریان و دیگر عوامل اثرگذار در تصمیم خرید، با کمک منابع کتابخانه ای و مصاحبه با متخصصان و نخبگان بررسی شده است. نتایج با الگوی تصمیم گیری AHP و نرم افزار super decision تحلیل شده است. جهت ایجاد مدل برای پنج خودروی مبنا در کل نوزده عامل موثر شناسایی گردید (شش مشخصات محصول، چهار محدوده سنی، سه شرایط مشتری، شش روشهای موثر در تبلیغ و معرفی محصولات). سپس با مدل ایجاد شده، بازار بالقوه 21 خودروهای لوکس با قیمت به نسبت بالا در رنج 40 تا 150 میلیون تومان بررسی گردید. نتایج نشان می دهد بدلیل تعرفه بالا و تنوع کم محصول وارداتی، خودروهای مونتاژ داخل، با پوشش خدمات گسترده تر، تعرفه قطعات پایین تر و قیمت مناسب تر بازار بهتری دارند. البته اگر درصد قطعات داخلی یا زمان عرضه آنها خیلی زیاد باشد، رشد بازار کمتری دارند. اعتماد مشتریان به برند خودروهای کره نسبت به ژاپنی و اروپایی کمتر است ولی به علت قیمت مناسب بازار خوبی دارند .

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 1190

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 541 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 1 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1391
  • دوره: 

    4
  • شماره: 

    4
  • صفحات: 

    93-106
تعامل: 
  • استنادات: 

    1
  • بازدید: 

    693
  • دانلود: 

    334
چکیده: 

شرکت ها و موسسه های خدماتی همواره در تلاش هستند تا کیفیت خدمات ارایه شده خود به مشتریان را بهبود بخشند و از این طریق به مزیت رقابتی پایدار دست یابند. برای تحقق این امر، اندیشمندان بازاریابی و منابع انسانی به اتفاق به کارگیری اصول و ابزارهای بازاریابی داخلی را کارساز می دانند. با وجود آنکه تقریبا سه دهه از معرفی این مفهوم می گذرد، کماکان نحوه سنجش و به کارگیری آن در عمل با مشکلات ساختاری و مفهومی متعددی دست به گریبان است. در این پژوهش به بررسی نقش و میزان تاثیر جمع آوری انواع اطلاعات بازار داخلی در صنعت بانکداری، تسهیم آن اطلاعات در بین کارکنان و واکنش مدیریت سازمان در قبال این اطلاعات پرداخته می شود. نتایج تحلیل اطلاعات حاصل از توزیع پرسشنامه در میان کارکنان بانک ها نشان می دهد اطلاعات ایجاد شده در مورد بازار داخلی -که شامل تهیه اطلاعات بازار داخلی به صورت غیر رسمی، تهیه اطلاعات بازار داخلی به صورت رسمی و چهره به چهره، تهیه اطلاعات بازار داخلی به صورت رسمی و مکتوب می باشد- و تسهیم این اطلاعات در بین کارکنان و از همه مهمتر، واکنش مدیریت بانک در قبال این اطلاعات، بر میزان گرایش به بازاریابی داخلی در سازمان اثر مستقیم و معنی داری دارند.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 693

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 334 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 1 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1391
  • دوره: 

    4
  • شماره: 

    4
  • صفحات: 

    41-64
تعامل: 
  • استنادات: 

    1
  • بازدید: 

    15091
  • دانلود: 

    4062
چکیده: 

تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی عرصه نوظهوری است که در آن، مصرف کنندگان تجارب و ارزیابی های خود از برندها و محصولات مختلف نظیر لپ تاپ را از طریق کانال های ارتباطی آنلاین به اشتراک می گذارند. پژوهش حاضر از نوع کاربردی و پیمایشی است. جامعه آماری، دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی هستند. برای انتخاب نمونه از نمونه گیری طبقه ای نسبتی و در دسترس استفاده شد و تعداد چهارصد پرسشنامه توزیع شد. هدف پژوهش، بررسی تاثیر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بر قصد خرید از طریق ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری بود. با بررسی مبانی نظری و یافته های تحقیقات قبلی، مدل مفهومی تحقیق و فرضیه های آن ارائه شد. یافته ها نشان داد که تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بر ابعاد ارزش ویژه برند؛ ابعاد ارزش ویژه برند به جز بعد آگاهی از برند بر قصد خرید و تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی از طریق ارزش ویژه برند بر قصد خرید اثر می گذارد. در نهایت بر مبنای یافته ها، پیشنهادات تحقیق ارائه شد.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 15091

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 4062 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 1 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
نویسندگان: 

ALVANI S.M. | ZARANDI S. | ARAB SORKHI A.

اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    2010
  • دوره: 

    2
  • شماره: 

    4
  • صفحات: 

    3-22
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    276
  • دانلود: 

    0
کلیدواژه: 
چکیده: 

Indicator of National Anticorruption Strategy of I.R.IRANCombating corruption need a multi pronged strategy because of the unintegrated and distributed nature of corruption. in this paper we review literature of anti corruption strategy and extract 26 indicator with a preventive approach and present the indicator in a economical , political , social , administrative section for national strategy of Islamic republic of Iran. the experts accept the indicator and rank them. After survey the administrative indicator take top rank by experts because of privilege of corruption in administrative system of Iran and selection of expert in a middle range of administrative system.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 276

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    2010
  • دوره: 

    2
  • شماره: 

    4
  • صفحات: 

    23-38
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    222
  • دانلود: 

    0
کلیدواژه: 
چکیده: 

The knowledge of public administration which is considered as an inter-disciplinary field is one of the most important fields of human sciences, which focuses on the study of organizing governments. This field and its curriculum will highly affect many of the human beings and their future. This field has resulted in a requirement for using the collaboration and cooperation of several scientific groups. Of course, public administration field is not merely an end user of the findings of these groups; it provides the opportunity for a synergy and interaction of new theories which can affect the findings of different scientific groups. Each organization or scientific & social association requires strategic plans, which comprise organization’s mission, the most important goals, values, and strategies, which will guide the leaders in moving the organization toward its preferred targets. Of course, image formation depends on knowing the opportunities, threats, weak points, and strengths of the studied system, and using their capabilities effectively. In this research, the strategic plans of active public administration associations have been studied and analyzed, and based on them recognized the mission and goals of association and written a sample strategic plan for a PA association.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 222

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    2010
  • دوره: 

    2
  • شماره: 

    4
  • صفحات: 

    39-54
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    212
  • دانلود: 

    0
کلیدواژه: 
چکیده: 

There is a growing trend to consider knowledge as an organizational resource important to a company competitive advantage. The knowledge based perspective can provide insights into both the opportunity to enhance organizational competence and the difficulties of engaging in joint activities with foreign partners. Organizational learning is the detection and resolution of differences in knowledge and behaviors between individuals and groups. When current understanding and routine is confronted with different understanding and routine, recognizing and resolving those differences is a learning process. The question of research is: what is the effect of learning process on performance in international collaboration? Research method used in research is survey. Of the 150 survey packages sent out, 105 of this questionnaire returned.this research questionnaire has 19 question that 15 question is related to dependent variables and 4 question is related to independent variables. To analyze data we use regression. The result of research show that the most learning happen in transfer level and have the most effect on performance. Learning in the level of transformation and harvesting happen less than transfer level and have the least effect on performance.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 212

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    2010
  • دوره: 

    2
  • شماره: 

    4
  • صفحات: 

    55-72
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    244
  • دانلود: 

    0
کلیدواژه: 
چکیده: 

The Purpose of this article is to examine the relationship between organizational culture and leadership styles. Organizational culture is important factor that can be influence organizational performance and also leadership is one of the key parts that can be affected organizational success. However, recognition about the relationship between these two effective factors on organizational performance is very important. In this research, Organizational cultures divided to three groups consist of: Group culture, Hierarchical culture and Developmental culture. In other hand, leadership style divided to TFL and LMX. Our research methodology was Survey- Correlation Method, SEM Specifically. Results show that group culture can influence LMX and TFL and their relationship are meaningful and positive but, hierarchical culture has negative effect on both two leadership styles. Finally based of research purpose conceptual model and practical & future research suggestions have been presented.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 244

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    2010
  • دوره: 

    2
  • شماره: 

    4
  • صفحات: 

    73-88
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    225
  • دانلود: 

    0
کلیدواژه: 
چکیده: 

Nowadays, organizations to success in global competition, to provide new and qualified products and services and employment of versatile workforce, in context of new public management, have restructured through reengineering, downsizing, and outsourcing processes. However, these developments have caused changes in psychological contracts, employment relationships and transition from permanent employment to contract-based employment which in employees’ points of view has endangered their job security. The concept of employability is noticed for confronting with insecurity in employment. In other discussion, it is in replace of job security. So, this article is trying to seek an answer for this question: which organizational factors influence on employability? This research is a survey research based on correlation method using sampling. The volume of sample is 12 organizations regard to classified sampling method with the volume of 450 people. The results of research showed that training and development, performance evaluation and employee moves impact on employability. But this factors are not appropriate in public organizations

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 225

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1391
  • دوره: 

    4
  • شماره: 

    4
  • صفحات: 

    107-126
تعامل: 
  • استنادات: 

    2
  • بازدید: 

    2159
  • دانلود: 

    1236
چکیده: 

ارزش ویژه برند یکی از مهم ترین و شناخته شده ترین مفاهیم بازاریابی و تحت تاثیر فعالیت های مختلف آن است. در این پژوهش فعالیت های بازاریابی به دو دسته کلی رسانه ای و غیر رسانه ای طبقه بندی شده، تاثیر این فعالیت ها بر افزایش یا کاهش ابعاد ارزش ویژه برند مدل آکر با مطالعه موردی برند پارس خزر بررسی شده ست. در پایان به وسیله نرم افزار لیزل و مدل سازی معادلات ساختاری برازش مدل محاسبه و به بررسی روابط علی بین فعالیت های ترفیعی رسانه ای و غیر رسانه ای بر ابعاد تشکیل دهنده ارزش ویژه برند پرداخته شده است. طبق نتایج تحلیل مسیر، تاثیر آگاهی از برند در صنعت یادشده رد شد. پیشبرد فروش بدون قیمت انتقالی، پیشبرد فروش با قیمت انتقالی و تبلیغات تجاری به ترتیب بیشترین تاثیر را بر ارزش ویژه برند دارند. تبلیغات تجاری بیشترین تاثیر را بر وفاداری به برند و تبلیغات غیررسانه ای پیشبرد فروش با قیمت انتقالی و بدون قیمت انتقالی هر دو بیشترین تاثیر را بر کیفیت ادراک شده از برند دارند .

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 2159

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 1236 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 2 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    2010
  • دوره: 

    2
  • شماره: 

    4
  • صفحات: 

    127-144
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    285
  • دانلود: 

    0
کلیدواژه: 
چکیده: 

The purpose of this research is studying the effect of policy research in policy making area. For this, has been used from a model that is presented by Dukeshire and Thurlow. This model is consist from four dimension; recognizing problems and identifying issues, understanding key issues, supporting a selected plan of action and monitoring process evaluating impact. In a survey among policy researcher organizations, majles was selected as population. Among 120 members of it, 40 members has selected by random sampling. Data after gathering, analyzed by SPSS software. By the result, in every four dimension, exist different between available and favorite status.we analyzes these result in the conclusion section.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 285

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
telegram sharing button
whatsapp sharing button
linkedin sharing button
twitter sharing button
email sharing button
email sharing button
email sharing button
sharethis sharing button