احتراما در پاسخ به نقد نوشته شده در مورد مقاله اینجانب با عنوان «تاثیر نرم افزار کارآموزی داروخانه بر دانش دانشجویان داروسازی دانشگاه علوم پزشکی زابل و دیدگاه دانشجویان نسبت به آن» به اطلاع می رساند که همسان سازی دو گروه صرفا بر اساس معدل انجام نشده بود بلکه با توجه به متغیرهایی نظیر بومی و غیر بومی دانشجویان در هر ورودی (ورودی 85، 16 نفر غیر بومی/6 نفر بومی و ورودی 86، 17 نفر غیر بومی/5 نفر بومی)، و امکان دسترسی به کامپیوتر (دانشجویان غیر بومی همگی ساکن یک خوابگاه بوده اند و کلیه دانشجویان بومی در هر دو گروه در منزل به کامپیوتر دسترسی داشته اند) که در دو گروه همسان بود انجام شده و تنها متغیر سال ورود، بین دو گروه جور نشده بود، که دلیل آن مربوط به عدم وجود روش کمک آموزشی طراحی شده در سال 85 بوده، بنابرایننیازی به استفاده از روش رگرسیون نبوده است.