Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مشخصات نشــریه/اطلاعات دوره

نتایج جستجو

2558

نتیجه یافت شد

مرتبط ترین ها

اعمال فیلتر

به روزترین ها

اعمال فیلتر

پربازدید ترین ها

اعمال فیلتر

پر دانلودترین‌ها

اعمال فیلتر

پر استنادترین‌ها

اعمال فیلتر

تعداد صفحات

27

انتقال به صفحه

آرشیو

سال

دوره(شماره)

مشاهده شمارگان

مرکز اطلاعات علمی SID1
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
عنوان: 
نویسندگان: 

اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    621
  • دوره: 

    7
  • شماره: 

    14
  • صفحات: 

    -
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    2002
  • دانلود: 

    0
کلیدواژه: 
چکیده: 

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 2002

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
عنوان: 
نویسندگان: 

اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    621
  • دوره: 

    7
  • شماره: 

    14
  • صفحات: 

    -
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    4350
  • دانلود: 

    0
کلیدواژه: 
چکیده: 

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 4350

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1394
  • دوره: 

    7
  • شماره: 

    14
  • صفحات: 

    13-32
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    2014
  • دانلود: 

    1131
چکیده: 

سازمان ها جهت دستیابی به فرصت های جدید سودآوری می بایست روابط خود را با مشتریان مدیریت نمایند. علیرغم اهمیت موضوع سودآوری مشتریان برای سازمان تاکنون به این موضوع عموما از دیدگاه مدیریت مالی پرداخته شده و نقش مدیریت بازاریابی در این حوزه چندان که باید مورد توجه قرار نگرفته است. تحقیق حاضر با هدف بررسی تاثیر تصویر برند بر سودآوری مشتری برای سازمان، مدل سودآوری مشتری برای سازمان را در حوزه بازاریابی طراحی کرده است. روش تحقیق حاضر توسعه ای-کاربردی با ماهیت توصیفی-پیمایشی است. ابزار جمع آوری اطلاعات پرسشنامه است که پایایی آن به روش آلفای کرونباخ (95%) تایید شده است. جامعه آماری شرکت های فعال در صنعت فناوری اطلاعات در شهر تهران است که از این میان 203 نمونه بر اساس تعریف کندال و به روش تصادفی ساده انتخاب شده اند. اطلاعات با استفاده از روش معادلات ساختاری تحلیل شده و نتایج تحقیق تصویر برند، کیفیت خدمات، ارزش ادراک شده مشتری و وفاداری مشتری در حوزه مدیریت بازاریابی را به عنوان متغیرهای تاثیرگذار بر سودآوری مشتری برای سازمان معرفی کرده است.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 2014

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 1131 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1394
  • دوره: 

    7
  • شماره: 

    14
  • صفحات: 

    33-51
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    1121
  • دانلود: 

    722
چکیده: 

امروزه برقراری روابط میان سازمانی موثر یکی از اصلی ترین منابع مزیت رقابتی شرکتی محسوب می شود. این روابط می تواند میان سازمان ها با تامین کنندگان، مشتریان یا سایر ذینفعان ایجاد شود اعتماد میان سازمانی از جمله کلیدی ترین عواملی است که می تواند این روابط را تحکیم بخشد. در پژوهش حاضر، نقش قابلیت های اعتمادساز شرکت های مشاوره مدیریت در تعدیل رابطه میان قابلیت های پویا و قابلیت های عملیاتی شرکتی بررسی شده است. این پژوهش از نوع تحقیقات کاربردی و از نظر روش توصیفی- همبستگی می باشد. جامعه آماری پژوهش شامل 340 شرکت عضو انجمن مشاوران مدیریت ایران بود. به منظور گردآوری اطلاعات، پرسشنامه ای مشتمل بر 23 سئوال میان مدیران عامل این شرکت ها توزیع شد. نهایتا تعداد 97 پرسشنامه تکمیل و گردآوری گردید. جهت تجزیه و تحلیل داده ها از مدل سازی معادلات ساختاری واریانس محور و نرم افزار اسمارت پی ال اس 3 استفاده شد. نتایج پژوهش نشان داد که قابلیت های عملیاتی در شرکت های مشاوره ای قوی تر هستند که قابلیت های پویای قوی تری داشته باشند. به بیان دیگر، قابلیت های پویای سازمانی بر قابلیت های عملیاتی سازمانی اثر مثبت معنی داری دارند. به علاوه یافته های تحقیق حاضر نشان داد که قابلیت های اعتمادساز، رابطه میان قابلیت های پویا و عملیاتی را تعدیل می کنند.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 1121

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 722 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1394
  • دوره: 

    7
  • شماره: 

    14
  • صفحات: 

    53-71
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    1847
  • دانلود: 

    1201
چکیده: 

امروزه به دلیل اهمیت عملکرد مالی شرکت ها در محیط رقابتی، استفاده از ابزارهای دقیق و مناسب برای ارزیابی عملکرد برای سازمان ها مسئله ای حیاتی محسوب می شود. همچنین معیارهای عملکرد مالی نیز باید به دقت مورد شناسایی قرار گیرند تا به خوبی قادر به بازتاب توان رقابتی شرکت ها باشند. لذا در این مطالعه بر اساس نظرات خبرگان حوزه مالی و بورس و با بهره گیری از معیارهای عملکرد مالی مبتنی بر ارزش و عملکرد مالی مبتنی بر حسابداری، با ارائه مدلی سلسله مراتبی و چند معیاره، به ارزیابی عملکرد مالی شرکت های گروه تولید خودرو بورس اوراق بهادار تهران پرداخته شد. به طوریکه در این رویکرد برای تعیین وزن معیارها از FAHP و برای رتبه بندی شرکت ها بر اساس بهترین عملکرد مالی از سه روش VIKOR، ARAS و COPRAS به صورت همزمان بهره گرفته شد. یافته ها حکایت از اهمیت بالاتر معیارهای مبتنی بر ارزش نسبت به معیارهای حسابداری در عملکرد مالی شرکت ها داشت، همچنین نتایج حاصل از سه روش رتبه بندی تا حد زیادی بر یکدیگر منطبق بودند. رتبه بندی نهایی نیز با ادغام نتایج برگرفته از این سه روش، حاصل گردید.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 1847

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 1201 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
نویسندگان: 

ضیا بابک | تاج پور مهدی

اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1394
  • دوره: 

    7
  • شماره: 

    14
  • صفحات: 

    73-90
تعامل: 
  • استنادات: 

    1
  • بازدید: 

    1151
  • دانلود: 

    842
چکیده: 

امروزه تغییر در روابط بین سه بعد اصلی در سیستم های ملی نوآوری یعنی صنعت، دولت و دانشگاه ماموریت جدیدی را بر عهده دانشگاه ها نهاده است که همان پیاده سازی اقتصاد دانش بنیان و حمایت از آن در قالب کارآفرینی دانشگاهی است تا زمینه افزایش ایده های نوآورانه دربین اعضای هیئت علمی و دانشجویان، نوآوریهای بنیادی، تجاری سازی نتایج تحقیقات دانشگاهی و بالطبع توسعه یافتگی یک کشور حاصل شود. هدف ازاین پژوهش طراحی و تبیین مدل کارآفرینی دانشگاهی در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران می باشد. پژوهش حاضر از نظر هدف، کاربردی و از نظر روش پژوهش از نوع روش همبستگی از شاخه مدل یابی معادلات ساختاری است.جامعه آماری تحقیق شامل شرکت دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران می باشد که با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی تعداد 100 شرکت به صورت تصادفی انتخاب گردیدند. برای تحلیل داده ها و آزمون فرضیه های پژوهش از الگوی مدل سازی معادلات ساختاری استفاده گردید. نتایج پژوهش مبین وجود رابطه مثبت و معنی دار بین عوامل سازمانی، فردی و نهادی و کارآفرینی دانشگاهی در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران بود.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 1151

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 842 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 1 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1394
  • دوره: 

    7
  • شماره: 

    14
  • صفحات: 

    91-112
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    4367
  • دانلود: 

    2089
چکیده: 

زنجیره های تامین در سال های اخیر به سرعت رشد یافته اند چراکه تمرکز بر عملکرد اقتصادی برای بهینه سازی هزینه ها یا بازگشت سرمایه نمی تواند متضمن توسعه یا پایداری در زنجیره تامین گردد. از این رو مفاهیم مدیریت زنجیره تامین سبز و مدیریت زنجیره تامین پایدار به منظور تاکید اهمیت نگرانی های اجتماعی و زیست محیطی همراه با عوامل اقتصادی در برنامه ریزی زنجیره تامین ظهور یافتند.هدف از پژوهش حاضر تحلیل کیفی نتایج پژوهش های انجام شده در حوزه زنجیره تامین پایدار است. بدین منظور با به کارگیری روش فرا ترکیب تعداد 31 مقاله مورد بررسی قرار گرفت. پیش از کدگذاری متون، با بهره گیری متدولوژی کسپ، اسناد فیلتر شدند. در پژوهش حاضر 287 کد به وسیله نرم افزار مکس کیو-دی-ای ارجاعی شناسایی شد. در میان کدهای شناسایی شده، بازیافت و بازتولید محصول (29 ارجاع)، تصویر و شهرت شرکت (24 ارجاع)، ارزیابی عملکرد و انتخاب تامین کننده (22 ارجاع)، در زمره مهم ترین کدهای شناسایی شده بودند. ازجمله نوآوری های پژوهش حاضر شناسایی شاخص ها و ابعاد زنجیره تامین پایدار با بهره گیری از روش پژوهش کیفی فرا ترکیب و نرم افزار مکس کیودا در حوزه زنجیره تامین پایدار است. عدم دسترسی به اسناد و منابع علمی معتبر فارسی و انگلیسی از جمله محدودیت های پژوهش محسوب می شود.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 4367

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 2089 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1394
  • دوره: 

    7
  • شماره: 

    14
  • صفحات: 

    113-134
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    2488
  • دانلود: 

    1148
چکیده: 

مدیریت زنجیره تامین رویکردهای متفاوتی داشته که هرکدام مزایا و معایبی دارد. طراحی رویکردی یکپارچه که از مزایای تمامی رویکردها بهره گیرد و به نوعی معایب آنها را حذف نماید، یکی از ضروریات مهم در مدیریت زنجیره تامین است. هدف این تحقیق ارائه رویکردی یکپارچه در مدیریت زنجیره تامین با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چندشاخصه است. برای این منظور، ابتدا با مرور ادبیات و بکارگیری نظرات خبرگان، به شناسایی رویکردهای اصلی مدیریت زنجیره تامین و شاخص های مرتبط با آن پرداخته، سپس با استفاده از تکنیک دیمتل، ساختار روابط بین معیارها را استخراج نموده و در ادامه با استفاده از تکنیک فرآیند تحلیل شبکه ای (ANP)، وزن هر یک از شاخص ها بدست آورده ایم. در نهایت، با تجمیع شاخص هایی که بالاترین اولویت را دارا بودند، رویکرد یکپارچه در مدیریت زنجیره تامین ارائه گردیده است. نتایج حاکی از آن است که رویکرد جدید نسبت به یکایک رویکردهای اصلی از مزایای بیشتری برخوردار بوده و می تواند منجر به عملکرد بهتر شرکت گردد.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 2488

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 1148 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1394
  • دوره: 

    7
  • شماره: 

    14
  • صفحات: 

    135-153
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    1566
  • دانلود: 

    952
چکیده: 

بازاریابی اینترنتی تمرکز کلیه فعالیت ها در جهت انطباق و توسعه راهبردهای بازاریابی در فضای مجازی شامل وب سایت، شبکه های اجتماعی و سایر منابع آنلاین است. بازاریابی اینترنتی شامل اجزای بازاریابی مستقیم و غیرمستقیم و به کارگیری سایر فناوری ها جهت ارتباط کسب وکار با مشتریان می شود. پیاده سازی موفق برنامه های بازاریابی مزایای متعددی برای سازمان به همراه دارد. بازاریابی اینترنتی می تواند یک راه اثربخش جهت دستیابی به برخی اهداف مانند آگاهی از برند و ارتباطات باشد. این پژوهش با استفاده از روش ترکیبی در سه مرحله با هدف ارائه چارچوبی جهت پیاده سازی بازاریابی اینترنتی در صنعت نوشیدنی انجام شده است. در مرحله اول از روش دلفای کیفی جهت ارزیابی تفسیر خبرگان و عوامل اجرایی آن صنعت در خصوص بازاریابی اینترنتی استفاده شده است. در مرحله دوم بر اساس روش شناسی سیستم های نرم چارچوب ترکیبی مدنظر ذی نفعان تدوین گردید و در مرحله آخر چارچوب پژوهش در یکی از شرکت های تولیدکننده نوشیدنی ایرانی پیاده سازی شد و با استفاده از روش پیمایش نتایج پیاده سازی مورد تحلیل قرار گرفت. راهبردهای کسب وکار، برنامه ریزی بازاریابی اینترنتی و تفسیر مصرف کنندگان از جمله عوامل موثر در پیاده سازی بازاریابی اینترنتی در صنعت نوشیدنی است. در نهایت چارچوب نهایی و تعدیل شده بر اساس تفسیر ذی نفعان مختلف ارائه می گردد.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 1566

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 952 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
telegram sharing button
whatsapp sharing button
linkedin sharing button
twitter sharing button
email sharing button
email sharing button
email sharing button
sharethis sharing button