هدف اصلی این تحقیق مطالعه کارکردهای آمیخته بازاریابی خدمات در افزایش کیفیت خدمات و افزایش سرمایه گذاری بورس اوراق بهادار تهران با ارائه آمیخته های بازاریابی جدید بورس اوراق بهادار تهران می باشد. بر طبق سوالات مطرح شده و بر پایه این واقعیت که محقق در تلاش برای بررسی تفاوت ها و شباهت های یافته های تحقیق با قالب منابع می باشد، هدف این مقاله بر مبنای روش تحقیق قرار دارد. روش این تحقیق توصیفی- پیمایشی است و برای تکمیل اطلاعات در مورد موضوع مورد مطالعه رویکرد کیفی را برای انتخاب نمونه ها، جمع آوری داده ها، تحلیل و نتیجه گیری و پاسخ به سوالات تحقیق مورد استفاده قرار داده ایم. بر طبق سوالات تحقیق در این مطالعه روش جمع آوری داده ها به بحث گفتگو و اسناد و مصاحبه های عمیق محدود شد. چون اندازه و تعداد نمونه نامشخص بود از اشباع نظریه به عنوان روش نمونه گیری استفاده شد و برای افزایش اعتماد و اعتبار تحقیق با تمام دپارتمان های مرتبط که درگیر این موضوع بودند مصاحبه صورت گرفت. برای تحلیل اطلاعات جمع آوری شده از رویکرد کیفی و روش مایلز و هوبرمن بهره مند شدیم. نتایج به دست آمده از تحقیق نشان داد، آمیخته های بازاریابی خدمات کاملا در بورس اوراق بهادار تهران کاربرد فراوانی داشته و همچنین در افزایش کیفیت خدمات تاثیر خیلی زیادی دارد و همچنین نتایج به دست آمده از 5 سوال تحقیق، سه عامل (نقدینگی و شفافیت، تصویب دستورالعمل ها و قوانین و مقررات تسهیل کننده سرمایه گذاری، تنوع شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران) را به عنوان آمیخته های جدید بازاریابی مالی مطرح کردند.