زمینه: امروزه با پیشرفت تکنولوژی و پیچیده شدن امور، مباحث مسوولیت اجتماعی بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است، بگونه ای که عدم رعایت اصول اجتماعی با برخوردهای انسانی و اخلاقی مواجه می شوند. این چنین فعالیت های غیراخلاقی باعث از بین رفتن ارزشهای انسانی و اخلاقی شده و از طرفی موجب ایجاد مشکلات برای سازمان و عدم ارائه خدمات عمومی مناسب از جانب آن می شود.هدف: هدف این پژوهش تحلیل تاثیر مولفه های مسوولیت اجتماعی بر کیفیت ارائه خدمات عمومی در شهرداری شهر اشتهارد می باشد.روش: روش مقاله حاضر توصیفی- پیمایشی است. حجم جامعه آماری 200 نفر از پرسنل این سازمان است که با استفاده از فرمول کوکران 132 نفر بعنوان نمونه تصادفی مورد آزمون قرار گرفتند. برای جمع آوری داده های از پرسشنامه استفاده شده که برای سنجش پایایی آن از ضریب آلفای کرونباخ و برای تعیین روایی آن، سوالات را در اختیار چندتن از استادان صاحبنظر قرار دادیم.نتایج: نتایج نشان داد مولفه های مسوولیت اجتماعی، بر کیفیت ارائه خدمات عمومی، تاثیر مثبت و معناداری دارند.