در شرایط رقابت دنیای امروزی، بانکداری اینترنتی و کیفیت خدمات الکترونیکی می تواند سازمان را در مواجهه با سایر سازمان ها متمایز سازد. تمرکز بر نقاط کلیدی از بانکداری اینترنتی آن را تبدیل به یک مساله تصمیم گیری چند معیاره می نماید و با توجه به عدم قطعیت موجود در مساله می توان آن را تحت شرایط فازی مورد بررسی قرار داد. هدف این پژوهش؛ شناسایی و رتبه بندی مهم ترین معیارهای کیفیت خدمات الکترونیکی بانکداری اینترنتی در شعب مختلف بانک کشاورزی شهر کرمان می باشد. این پژوهش با توجه به ماهیت آن؛ توصیفی و با توجه به هدف تعریف شده، از نوع کاربردی است و بر اساس شیوه انجام آن، پیمایشی است. در این پژوهش، مؤثرترین معیارهای موثر کیفیت خدمات الکترونیکی بانکداری اینترنتی باتوجه به مطالعات محققین پیشین، شناسایی و پس از آن با استفاده از تکنیک DEMATEL عوامل اصلی با هم مقایسه و عوامل با درجه اهمیت کم، حذف شدند و سپس با استفاده از تکنیکANP ؛ ماتریس وزن دهی شده، تشکیل گردیده و رتبه بندی نهایی صورت گرفته است. نتایج تحقیق پس از تجزیه و تحلیل داده ها؛ حاکی ازین بود که مولفه های بهبود مستمر با وزن 0.174 و سود با وزن 0.172 بیشترین و مولفه های تماس و پاسخگویی با وزن 0.063 کمترین وزن را در میان مولفه های موثر کیفیت خدمات الکترونیکی بانکداری اینترنتی دارا می باشند.