2558
نتیجه یافت شد
اعمال فیلتر
تعداد صفحات
انتقال به صفحه
آرشیو
سال
دوره(شماره)
مشاهده شمارگان
مقاله نشریه
دانلود
نسخه انگلیسی
لزوم ایجاد نظام اخلاق حرفه ای در تبلیغات بازرگانی
فرهنگی علی اکبر | شاه منصوری بیتا
مطالعات رسانه ای
سال:
دوره:
شماره:
صفحات:
استنادات:
بازدید:
دانلود:
لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (pdf) مراجعه فرمایید.
بیشتر
بازدید 1468
بررسی شیوه های تبلیغات سیاسی در فضای مجازی از نظر دانشجویان ارتباطات
سلطانی فر محمد | مظفری افسانه | هاشمی شهناز | هداوندخانی سمانه
بازدید 1777
بررسی تاثیر رسانه بر سرمایه اجتماعی
گیوریان حسن
بازدید 1265
تاثیر رسانه ای جنبش دانشجویی دهه 60 بر شکل گیری اجلاس انسان و محیط زیست استهکلم 1972
پورهاشمی سیدعباس | واحدناوان عارف | بازغی نازنین
بازدید 713
عوامل موثر برمیزان استفاده دانشجویان منطقه نه از نشریات دانشجویی
دانشورحسینی فاطمه
بازدید 661
بررسی تاثیر خصوصیات ادراک شده ازتوصیه کننده تبلیغات افواهی (ارتباط گفتاری) بر انتخاب برند محصولات تکنولوژی ارتباطی مطالعه موردی (گوشی همراه)
درودی هما
بازدید 712
بررسی ضرورت آموزش سواد رسانه ای کودکان و نوجوانان از نگاه متخصصان آموزش و پرورش شهر تهران
دهقان شاد حوریه | محمودی محمد
بازدید 5342
میزان تاثیر گذاری تبلیغات تجاری تلویزیون بر مصرف گرایی مخاطبان
نیرومند لیلا
بازدید 2136
مسوولیت مدنی رسانه های تصویری «نسبت به پخش برنامه های برون مرزی»
ترزمی نژاد وحیده | ایرانتاج بابک
بازدید 794
بررسی وضعیت پویانمایی داخلی ایران از دید کارشناسان حوزه موسسات پویانمایی
ارشاد فاطمه السادات | دادگران محمد
بازدید 1023
بررسی دیپلماسی رسانه ای ایران در افغانستان پس از سقوط طالبان
ببران صدیقه | پوررشیدی هاتف
بازدید 1022
همگرایی رسانه
صفری محمود | میراسماعیلی بی بی سادات
بازدید 1488
نظریه شبکه و کاربرد آن در خانواده
رضوی دینانی ابتسام | آذری طاهره
بازدید 1662
نقش رسانه بر محیط زیست سالم
علی عسگری الهه
بازدید 1755