حضور تماشاچیان اعم از مرد و زن در استادیوم های ورزشی و سودآوری های حاصل از آن یکی از تجربیات جدید جهان ورزش است. بخش زیادی از هواداران تیم های استقلال و پرسپولیس را بانوان تشکیل می دهند، بنابراین تامین شرایطی برای ایجاد وفاداری زنان نسبت به این تیم هامی تواند در برخی تصمیم گیری ها در زمینه ی مدیریت هواداران اهمیت داشته باشد. کیفیت تیمی یکی از دلایل افزایش وفاداری هواداران است. در این تحقیق وفاداری نگرشی و رفتاری هواداران پرسپولیس و استقلال توسط کیفیت تیمی آن ها مورد پیش بینی قرار گرفته است. بنابراین از بین دانشجویان دختر هوادار دو تیم استقلال و پرسپولیس از 20 دانشگاه تهران با توجه به جدول مورگان 395 نفر به صورت تصادفی انتخاب و پرسش نامه ی کیفیت تیمی ژانگ و پرسش نامه ی تعهدروانشناختی به تیم ماهونی توسط آن ها تکمیل شد. نتایج نشانگر ارتباط معنادار بین کیفیت تیمی و وفاداری نگرشی هواداران بود (449/0r= 01/0 p<). همچنین کیفیت تیمی قابلیت تبیین حدود 20 درصد از تغییرات وفاداری نگرشی هواداران را داشت (01/0 p<، 202/0 =2 r، 33/0 =? ). نتایج حاکی از تحت تاثیر قرار گرفتن کیفیت تیمی توسط وفاداری نگرشی بود. پس می توان با جذب بازیکنان و مربیان نامی، ارائه مسابقات جذاب و مواردی از این قبیل وفاداری هواداران زن را افزایش داد.