Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مشخصات نشــریه/اطلاعات دوره

نتایج جستجو

2558

نتیجه یافت شد

مرتبط ترین ها

اعمال فیلتر

به روزترین ها

اعمال فیلتر

پربازدید ترین ها

اعمال فیلتر

پر دانلودترین‌ها

اعمال فیلتر

پر استنادترین‌ها

اعمال فیلتر

تعداد صفحات

27

انتقال به صفحه

آرشیو

سال

دوره(شماره)

مشاهده شمارگان

مرکز اطلاعات علمی SID1
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1399
  • دوره: 

    15
  • شماره: 

    49
  • صفحات: 

    233-262
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    233
  • دانلود: 

    172
چکیده: 

سفرهای دینی نقش بارزی در گردشگری دارند و ارتباط مطلوب میان معنویت و تجاری سازی برند مقاصد گردشگری مذهبی باید از طریق تحلیل جامع منافع ذی نفعان هدایت شود. پژوهش حاضر با هدف واکاوی ارتباط معنویت و تجاری سازی برند گردشگری مذهبی در مشهد می باشد که با استفاده از رویکرد کیفی و داده بنیاد اجرا شده است. گردآوری داده ها مبتنی بر مبانی نظری، مطالعه اسناد بالادستی و انجام مصاحبه های عمیق، باز، نیمه ساختاریافته با خبرگان بوده که به صورت هدفمند انتخاب شدند. برای تحلیل داده ها از روش مقایسه مستمر در طی سه مرحله کدگذاری باز، محوری و انتخابی استفاده شده است. نتایج نشان داد که 153 مفهوم در تعامل معنویت و تجاری سازی برند در 5 مقوله زمینه ای، 5 مقوله علی، 3 مقوله مداخله ای، 3 مقوله راهبرد، 10 مقوله پیامد و 3 مقوله (ناهمسویی اقدامات کلان ملی با منافع ذی نفعان شهری، تضاد درون سازمانی و بین سازمانی و بهینه سازی بخشی) به عنوان موانع اجرای راهبردها وجود دارد.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 233

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 172 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1399
  • دوره: 

    15
  • شماره: 

    49
  • صفحات: 

    203-232
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    269
  • دانلود: 

    223
چکیده: 

تحلیل فضایی تقاضا گردشگران، از اهمیت تعیین کننده ای در مدیریت و بازاریابی مقاصد گردشگری برخوردار است. هدف پژوهش حاضر، مقایسه مرکزیت فضایی جاذبه های مجموعه کاخ موزه سعدآباد ازنظر تقاضای گردشگران داخلی و خارجی است. بدین منظور، از داده های سامانه بلیط فروشی این کاخ استفاده شد. ماتریس مجاورت جاذبه ها با استفاده از مفهوم بازدیدهای پیوسته تهیه و مرکزیت های فضایی با استفاده از برنامه نویسی پایتون و نرم افزا Network X محاسبه شد. نتایج تحقیق نشان داد که موزه های کاخ ملت، کاخ سبز، موزه اتومبیل از بیشترین مرکزیت درجه و موزه های هنر، میرعماد، استاد بهزاد از کمترین مرکزیت درجه برای هر دو گروه برخوردار بوده اند. تفاوت عمده در تقاضای دو گروه، در جاذبه های سلطنتی بوده است به طوری که موزه های اتومبیل های سلطنتی، ظروف سلطنتی، سلاح های دربار و آشپزخانه سلطنتی مرکزیت درجه بیشتری در بین گردشگران داخلی در مقایسه با گردشگران خارجی داشته است.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 269

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 223 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1399
  • دوره: 

    15
  • شماره: 

    49
  • صفحات: 

    1-32
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    397
  • دانلود: 

    565
چکیده: 

شهر مقدس مشهد به دلیل بارگاه حضرت رضا (ع) مهم ترین قطب گردشگری مذهبی ایران است، از این رو با هدف درک عمیق از برند گردشگری مذهبی مشهد، از طریق رویکرد شناختی تکنیک زیمت، نقشه ذهنی گردشگران نسبت به شهر مشهد استخراج شد. در این راستا با 11 نفر از دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی که به شهر مشهد مسافرت کرده و درگیری ذهنی بالایی با این شهر داشتند مصاحبه صورت گرفت. 22 سازه وارد نقشه اجماعی شد که سازه های ''حرم امام رضا''، ''شهر توریستی''، ''شهر مذهبی''، ''مراکز خرید''، ''مراکز تفریحی'' و ''هتل'' سازه های اصلی و پایه بودند، پر تکرار ترین سازه ی پایه، سازه حرم امام رضا بود که تداعی کننده ''احساس آرامش'' در افراد بود، از جمله سازه های منفی در مورد برند مشهد ''عدم وجود دریا'' و ''گران فروشی و فروش اجناس تقلبی'' است که به ترتیب به سازه پایه شهر توریستی و مراکز خرید مربوط می شود.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 397

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 565 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1399
  • دوره: 

    15
  • شماره: 

    49
  • صفحات: 

    33-62
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    563
  • دانلود: 

    689
چکیده: 

هم زمان با نفوذ اینترنت و پیشرفت چشم گیر استفاده از فناوری اطلاعات در کسب و کارها، مفهوم نوینی در ادبیات گردشگری تحت عنوان مقاصد گردشگری هوشمند مطرح گردیده است. اگرچه در سال های اخیر مطالعاتی در این حوزه صورت گرفته، روندهای تحقیقاتی به دلیل زمان کوتاه معرفی و توسعه این فناوری روشن و شفاف نیست، به علاوه سنتز دانشی به منظور نتیجه گیری درباره ماهیت تکاملی این موضوع و توسعه تیوری های آن انجام نشده است. این مطالعه برای پرکردن این خلا و بررسی تحقیقات از روش قیف پارادایم استفاده کرده است. بدین منظور 105 مقاله از سال 2000 تا 2017 موردبررسی قرار گرفت و پس از گزینش مقالات 34 مقاله، شناسایی و طبقه بندی شدند. یافته ها نشان دهنده تمرکز مقالات سطح تیوری های خاص و نبود مقالات در حوزه هستی شناسی و فرضیات پایه است. این مطالعه به محققان جهت درک بهتر روند پژوهش های صورت گرفته، آشنایی با مفاهیم و مولفه ها و شناسایی شکاف پژوهشی موجود کمک شایان توجهی خواهد کرد.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 563

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 689 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1399
  • دوره: 

    15
  • شماره: 

    49
  • صفحات: 

    63-93
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    563
  • دانلود: 

    799
چکیده: 

رقابت مقاصد ژیوتوریسم به عوامل متعددی بستگی دارد، از جمله می توان به موارد منابع، شرایط تقاضا، مدیریت و بازاریابی مقصد اشاره کرد. هنوز مدل جامعی برای رقابت مقصد ژیوتوریسم در جهان ارایه نشده است و مدل بومی رقابت پذیری مقصد گردشگری در ایران نیز تا کنون مورد توجه محققین نبوده است. هدف این پژوهش تعیین عوامل رقابت پذیری مقصد ژیوتوریسم در ایران است. روش پژوهش، کیفی و از نوع اکتشافی متوالی است. با استفاده از روش همسوسازی منابع چندگانه مشتمل بر سه ضلع الف) جمع آوری مبانی نظری، ب) تحقیقات انجام شده در حوزه رقابت-پذیری و ج) پیمایش نظرات متخصصان کلیدی، عوامل رقابت پذیری مقصد ژیوتوریسم تدوین شد. شاخص های اصلی در سه بعد دارایی های رقابتی، فرآیند رقابت پذیری و محیط رقابتی تدوین شده است. نتایج حاکی از آن است که شاخص های رقابت پذیری مقصد ژیوتوریسم در ایران می توانند باعث حفظ و تداوم توسعه پایدار گردشگری در شرایط شدیدا رقابتی کنونی گردند.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 563

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 799 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1399
  • دوره: 

    15
  • شماره: 

    49
  • صفحات: 

    95-124
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    428
  • دانلود: 

    561
چکیده: 

باوجود اینکه پژوهش های بسیاری در زمینه ی برند سازی مقاصد صورت گرفته است، مطالعه در زمینه ی شخصیت مقصد همچنان محدود باقی مانده است. هدف از انجام این پژوهش شناسایی شخصیت مقصد ایران و بررسی رابطه ی میان شخصیت مقصد و تمایلات رفتاری گردشگران بین المللی ورودی با استفاده از مدل آکر (1997) می باشد. جامعه آماری این پژوهش را گردشگران بین المللی ورودی به ایران تشکیل می دهند. پرسشنامه پژوهش به صورت تصادفی میان اعضای نمونه توزیع شد و از مجموع 420 پرسشنامه جمع آوری شده، 407 پرسشنامه ی صحیح مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج بدست آمده از تحلیل عاملی اکتشافی و رگرسیون چند متغیره نشان می دهد، گردشگران ویژگی های شخصیتی را به مقاصد گردشگری نسبت می دهند و شخصیت مقصد درک شده ایران در نظر گردشگران بین المللی دارای 3 بعد مهمان نوازی و فرهنگ، بی ریایی و با طراوت است. هدشتی، زهره؛ خانی، سجاد و اجلی، امین. (1393). نقش تبلیغات و تبلیغات شفاهی در ارتقاء ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر اصفهان. فصلنامه علمی پژوهشی مطالعات مدیریت گردشگری، 8 (25)، 61-27. سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری (1396). منتخب آمارهای گردشگران بین المللی ایران در سال 1396. دفتر برنامه ریزی و حمایت از توسعه گردشگری. سید رضازاده، امیر. (1392). ویژگی های شخصیت مقصد از دیدگاه گردشگران خارجی (مورد مطالعه شهر تبریز). پایان نامه کارشناسی ارشد (دانشگاه علامه طباطبایی). ضیایی، محمود و مهدیخانی، نیلوفر. (1396). رابطه شخصیت کالبدی-اجتماعی شهر و شخصیت گردشگر با انتخاب مقصد) مطالعه موردی شهر شیراز و یزد(. نشریه علمی-پژوهشی برنامه ریزی توسعه کالبدی، 2 (1)، 54-39. مهدیخانی، نیلوفر. (1394). رابطه شخصیت گردشگر و شخصیت مکان با انتخاب مقصدهای شهری. پایان نامه کارشناسی ارشد (دانشگاه علامه طباطبایی).

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 428

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 561 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1399
  • دوره: 

    15
  • شماره: 

    49
  • صفحات: 

    125-150
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    357
  • دانلود: 

    555
چکیده: 

فستیوال های ورزشی سنتی به عنوان بارزترین نماد ارزش های فرهنگی، به جدیدترین فرصت های گردشگری در دهه اخیر تبدیل شده است. هدف از پژوهش حاضر طراحی الگوی کیفی گردشگری فستسوال های سنتی می باشد. ساختار پژوهش از نوع اکتشافی است. جامعه کیفی تحقیق شامل 35=n نفر از کارشناسان و متخصصان خبره و فعال سازمان های متولی گردشگری ورزشی و ساکنان بومی آگاه جوامع میزبان می باشد که بر مبنای نمونه گیری قضاوتی و گوله برفی انتخاب شدند. به منظور جمع آوری داده ها از مصاحبات نیمه سازمان یافته و تشکیل گروه کانونی استفاده گردید. پس از کدگذاری اولیه مفاهیم و طبقه بندی مقوله ها، تعداد هشت مولفه در قالب پتانسیل های انسانی و پتانسیل های طبیعی-ورزشی شناسایی گردید که از بین آنها با توجه به تواتر کدهای ثبت شده و اظهارات گروه کانونی عامل برگزاری فستیوال های سنتی و فرصت به نمایش گذاشتن و تبادلات ارزش های فرهنگی جوامع میزبان مهمترین شاخصه های پژوهش حاضر بود.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 357

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 555 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1399
  • دوره: 

    15
  • شماره: 

    49
  • صفحات: 

    151-179
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    430
  • دانلود: 

    586
چکیده: 

هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر هر یک از ابعاد کیفیت ادراک شده از خدمات حمل و نقل شهری اصفهان بر رضایت گردشگران داخلی است. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نوع روش توصیفی-همبستگی است. پژوهش حاضر ترکیبی از تحقیق کتابخانه ای و میدانی است. جامعه آماری پژوهش را گردشگران داخلی اصفهان در نوروز 1396 تشکیل داده اند. شرط ورود افراد جامعه آماری به پژوهش استفاده از وسایل حمل و نقل شهری بود. به منظور جمع آوری داده ها از روش نمونه گیری در دسترس استفاده شد. نتایج نشان داد برای دستیابی به رضایت گردشگران ضروری است کیفیت خدمات افزایش یابد. همچنین مشخص شد گردشگران در هیچ بعدی از حمل و نقل شهری اصفهان رضایت ندارند. لذا ضروری است مطابق با میزان تاثیر ابعاد مختلف کیفیت خدمات بر رضایت گردشگران، به ترتیب بیشترین تمرکز برای بهبود پاسخگویی، همدلی، قابلیت اعتماد، موارد محسوس، صرفه اقتصادی و تضمین صورت گیرد.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 430

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 586 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1399
  • دوره: 

    15
  • شماره: 

    49
  • صفحات: 

    181-201
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    387
  • دانلود: 

    526
چکیده: 

پژوهش حاضر با روش شناسی «توصیفی-تحلیلی» در راستای ارزیابی الگوی های پایداری گردشگری شهری در شهر اهواز به انجام رسیده است. در راستای هدف اصلی پژوهش دو هدف فرعی شناخت اولویت کاربست الگوهای پایداری گردشگری و شناخت میزان تاثیر الگوها در پایداری گردشگری شهری اهواز در فرایند انجام پژوهش دنبال گردیده است. جهت گردآوری داده های پژوهش به شیوه پیمایشی و با استفاده از ابزار پرسشنامه از نظرات 30 نفر از کارشناسان مرتبط با حوزه مورد پژوهش استفاده شده است. جهت تحلیل اولویت شاخص ها از رهیافت شبکه عصبی چند لایه (MLP) و جهت تحلیل میزان تاثیر شاخص ها در فرایند پایداری گردشگری شهری در شهر اهواز از تحلیل های رگرسیونی خطی (R-Linear)، لگاریتمی (R-Logarithmic) و لجستیک (R-Logistic) استفاده شده است. ن

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 387

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 526 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
نویسندگان: 

AKBARI MOHSEN | EBRAHIMI M. | Aghdam Maryam

اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    2020
  • دوره: 

    15
  • شماره: 

    49
  • صفحات: 

    203-224
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    163
  • دانلود: 

    0
چکیده: 

Background and Purpose of Research Today, consumer emotional arousal has become very popular among marketers. It is widely accepted that people’ s old memories can serve as an excellent tool to sell products to them. Advertising experts have always tried to tie their products to the memories of simple and relaxing days of people. The places and their advertisement are not an exception. The importance of creating and maintaining a distinct environment is growing among tourism researchers and managers and is considered as a key factor in attracting and satisfying customers as well as increasing financial performance by maximizing revenue and market share in the tourism industry. Therefore, this paper aims to investigate the effect of perceived nostalgia on place attachment. Research method in terms of purpose this research is applied and in terms of method it is descriptive-survey. A questionnaire was used for data collection in which 302 customers of “ Sini Por” traditional restaurant were analyzed using structural equations technique and Smart PLS software.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 163

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
نویسندگان: 

Pourang Ali | Ghayour Baghbani Seyed Morteza | Rojoui Morteza | BEHBOODI OMID

اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    2020
  • دوره: 

    15
  • شماره: 

    49
  • صفحات: 

    225-254
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    116
  • دانلود: 

    0
چکیده: 

Religious travels play a significant role in tourism, and the optimal connection between spirituality and commercialization of the brand of religious tourism destinations should be guided by a comprehensive analysis of the stakeholders’ interests. The purpose of the study is to investigate the relationship between spirituality and commercialization of religious tourism brand in Mashhad, using the qualitative approach and grounded theory. Data collection was based on theoretical foundations, the study of upstream documents, and conducted deep, open, semi-structured interviews with experts that were selected purposefully. To analyze the data, a continuous comparison method has been used during three stages of open, axial, and selective coding. The results showed that 153 concepts in the interaction of spirituality and the brand commercialization exist in 5 contextual categories, 5 casual categories, 3 intervention categories, 3 strategic categories, 10 consequence categories and 3 categories of (inconsistency of national macro-measures with the interests of urban stakeholders, intra-organizational and inter-organizational conflict and partial optimization) as barriers to the implementation of strategies.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 116

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1399
  • دوره: 

    15
  • شماره: 

    49
  • صفحات: 

    263-299
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    386
  • دانلود: 

    549
چکیده: 

هدف مقاله حاضر، تعیین تاثیر مدل های رابطه ای بر ارزش مشارکت مشتری در صنعت هلتداری ایران می باشد. بدین منظور مشتریان وفادار هتل های پنج ستاره شمال غرب کشور بعنوان جامعه آماری انتخاب شدند و تعداد 533 مشتری با تکمیل پرسشنامه، در تحقیق مشارکت کردند. فرضیه های تحقیق با استفاده از تکنیک مدل سازی معادلات ساختاری و نرم افزار AMOS مورد آزمون قرار گرفت. یافته های تحقیق نشان داد مشتریانی که در تعامل خود با هتل از مدل رابطه ای غیراجتماعی استفاده می کند در ایجاد سه نوع ارزش (ارزش طول عمر، ارزش تاثیرگذاری و ارزش دانش) برای هتل مشارکت می کنند و مشتریان با مدلهای رابطه ای اشتراگذاری جمعی و تطبیق برابری علاوه بر ارایه ارزش طول عمر خود برای هتل، به ترتیب برای هتل از طریق دانش و تاثیرگذاری بر سایر افراد ارزش خلق می کنند. در نهایت مشتریان با مدل رابطه ای قیمت-گذاری بازار تنها از طریق ارایه ارزش طول عمر خود برای هتل ایجاد ارزش می کنند.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 386

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 549 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
telegram sharing button
whatsapp sharing button
linkedin sharing button
twitter sharing button
email sharing button
email sharing button
email sharing button
sharethis sharing button