ارزیابی عملکرد سازمانی یکی از حوزه های حایز اهمیت در مدیریت است. اهمیت ارزیابی عملکرد به حدی است که به باور برخی، از ملزومات اساسی سازمان ها و مدیران است. به عبارتی دیگر، اگر نتوان عملکرد سازمان را مورد ارزیابی قرارداد، نمی توان آن را مدیریت کرد. هدف از انجام این پژوهش بررسی رابطه میان مولفه های ارزیابی عملکرد سازمانی است جامعه آماری این تحقیق اساتید و خبرگان حوزه ارزیابی عملکرد سازمانی، زنجیره تامین و حوزه های آماد و پشتیبانی به تعداد 30 نفر بود. همچنین حجم نمونه به روش سرشماری انتخاب شد. روش پژوهش توصیفی از نوع همبستگی بود و برای جمع آوری اطلاعات از روش دلفی از پرسشنامه محقق ساخته با روایی و پایایی به ترتیب 96/0 و 91/0 استفاده شد. تجزیه وتحلیل داده های استخراج شده با تلفیقی از آمار توصیفی و استنباطی در قالب جداول و نمودارها آمده است. برای تجزیه وتحلیل داده ها، نرم افزار Smart PLS و الگوی معادلات ساختاری مورداستفاده قرار گرفت. در پژوهش حاضر سعی شد تمام عوامل موثر بر ارزیابی عملکرد سازمانی لجستیک بررسی شود بدین منظور 6 مولفه اصلی و 30 مولفه فرعی در 101 آیتم سنجیده شد نتایج نشان داد به ترتیب مولفه های، زیرساخت و ورودی، رشد و یادگیری، نتایج و پیامدها، رضایت ذینفعان، مالی و فرآیندها به عنوان مولفه های اصلی ارزیابی عملکرد سازمانی لجستیک تایید و با توجه به برازش کلی الگو، الگوی نهایی در سطح قوی گزارش شد.