با توجه به رشد پنج برابری وقوع حوادث غیرمترقبه در دهه های گذشته و افزایش هزینه های جانی و مالی ناشی از آن، مدیریت زنجیره ی تأمین امداد به عنوان راه حلی مناسب به منظور کاهش هزینه های مختلف بحرا ن ها همواره مورد توجه سازما نهای بشردوستانه قرارگرفته است. یکی از زمینه های مهم در این حوزه مسیریابی وسایل نقلیه است که نقش مهمی در بهبود خدمت رسانی به آسیب دیدگان دارد. با وجود اینکه تحقیقات متعددی در این زمینه انجا م گرفته، اما مد لهای ارائه شده غالباً یک دورهای و تک کالایی بوده و شرط مجاز بودن کمبود کالاهای امدادی منظور نشده است. به همین منظور در این پژوهش یک شبکه زنجیره ی تأمین امداد چند دوره ای و چند محصولی پیشنهاد شده که دربردارنده سه بخش مراکز نگهداری وسایل نقلیه، مراکز توزیع کالاهای امدادی و پناهگاه هاست. مدل پیشنهادی با هدف به حداقل رساندن تقاضای تأمین نشده به مسیریابی وسایل نقلیه به صورت پویا می پردازد. در صورت مازاد بودن مقدار تقاضا در پایان دوره های عملیاتی، میزان کمبود کالا را به تفکیک هر پناهگاه مشخص می کند. به منظور اعتبارسنجی مدل پیشنهادی از اطلاعات منطقه ی چهار شهر تهران برگرفته شده و با بهره گیری از نرم افزار گمز حل شده است. نتایج به دست آمده از حل عددی مدل نشان داد که کلیه عملیات امدادی در راستای تأمین حداکثری تقاضا انجام گرفته و زمان نقل وانتقال وسایل نقلیه نیز به نحو مطلوبی مدیریت می شود. با بهره گیری از مدل پیشنهادی میزان حمل کالاهای امدادی توسط وسایل نقلیه در هر دوره مشخص می شود. درنهایت به منظور بررسی مدت زمان اجرای مدل در ابعاد مختلف تحلیل حساسیت شده است.