مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

121
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

461
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

چارچوب مفهومی صلاحیت های بازاریابی شخصی اعضای هیئت علمی دانشگاه ها

صفحات

 صفحه شروع 690 | صفحه پایان 702

چکیده

 پژوهش حاضر باهدف بررسی چارچوب مفهومی صلاحیت های بازاریابی شخصی اعضای هییت علمی دانشگاه ها انجام شد. نوع پژوهش کیفی بود که از روش تحلیل محتوای اسنادی استفاده شد. جامعه پژوهش شامل کلیه کتب و مراجع و منابع مکتوب و الکترونیک موجود در زمینه بازاریابی و برند سازی می باشد. ابزارهای گردآوری اطلاعات فرم های فیش برداری بود. برای تحلیل داده ها از تحلیل کیفی و کدگذاری استفاده شد. نتایج حاصل از بررسی نظرات صاحب نظران نشان داد که مهم ترین صلاحیت های مورد نیاز اعضای هییت علمی برای بازاریابی شخصی شامل صلاحیت های دانشی (مانند: خلاقیت و نوآوری, یافتن ایده های جدید, به روز بودن اطلاعات, متخصص بودن در یک حوزه مشخص و ایجاد برند شخصی, داشتن چشم انداز شخصی, هوش تجاری, هوش مالی), صلاحیت های مهارتی (مانند: توانایی شناسایی فرصت های جدید و نیازهای بازار و مصرف کنندگان, توانایی و مهارت هدف گیری در بازار یا انتخاب بازار هدف, مهارت بین فردی, مهارتهای ارتباطی, توانایی انجام کارتیمی, توانایی کار با شبکه های اجتماعی و مجازی, کانال های تبلیغاتی) و صلاحیت های نگرشی و رفتاری (مانند: پاسخگویی صادقانه به نیازها و علایق مشتریان, مثبت اندیشی, نظم و انضباط, استقامت, مسئولیت پذیری, ریسک پذیری, قانون مداری, ویژگی های اخلاقی و رفتاری نیک و پسندیده اجتماعی, تواضع و فروتنی, انعطاف پذیری) می باشند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    شیرپور، محسن، ستاری، صدرالدین، و وظیفه، رسول. (1400). چارچوب مفهومی صلاحیت های بازاریابی شخصی اعضای هیئت علمی دانشگاه ها. توسعه ی آموزش جندی شاپور، 12(3 )، 690-702. SID. https://sid.ir/paper/1000066/fa

    Vancouver: کپی

    شیرپور محسن، ستاری صدرالدین، وظیفه رسول. چارچوب مفهومی صلاحیت های بازاریابی شخصی اعضای هیئت علمی دانشگاه ها. توسعه ی آموزش جندی شاپور[Internet]. 1400؛12(3 ):690-702. Available from: https://sid.ir/paper/1000066/fa

    IEEE: کپی

    محسن شیرپور، صدرالدین ستاری، و رسول وظیفه، “چارچوب مفهومی صلاحیت های بازاریابی شخصی اعضای هیئت علمی دانشگاه ها،” توسعه ی آموزش جندی شاپور، vol. 12، no. 3 ، pp. 690–702، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1000066/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button