APA:
کپیمظلومی، نادر، زمانی، محمود، سیدنقوی، میرعلی، و ربانی، عارفه. (1393). رابطه یادگیری سازمانی, بهبود مستمر و اعتماد میان سازمانی با عملکرد سازمانی (شرکت های نمایندگی خدمات بیمه ای). پژوهشنامه بیمه (صنعت بیمه)، 29(2 (مسلسل 114))، 163-182. SID. https://sid.ir/paper/100841/fa
Vancouver:
کپیمظلومی نادر، زمانی محمود، سیدنقوی میرعلی، ربانی عارفه. رابطه یادگیری سازمانی, بهبود مستمر و اعتماد میان سازمانی با عملکرد سازمانی (شرکت های نمایندگی خدمات بیمه ای). پژوهشنامه بیمه (صنعت بیمه)[Internet]. 1393؛29(2 (مسلسل 114)):163-182. Available from: https://sid.ir/paper/100841/fa
IEEE:
کپینادر مظلومی، محمود زمانی، میرعلی سیدنقوی، و عارفه ربانی، “رابطه یادگیری سازمانی, بهبود مستمر و اعتماد میان سازمانی با عملکرد سازمانی (شرکت های نمایندگی خدمات بیمه ای)،” پژوهشنامه بیمه (صنعت بیمه)، vol. 29، no. 2 (مسلسل 114)، pp. 163–182، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/100841/fa