مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,650
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

950
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

رابطه یادگیری سازمانی، بهبود مستمر و اعتماد میان سازمانی با عملکرد سازمانی (شرکت های نمایندگی خدمات بیمه ای)

صفحات

 صفحه شروع 163 | صفحه پایان 182

چکیده

 این تحقیق با هدف بررسی یادگیری سازمانی, اعتماد میان سازمانی و بهبود مستمر و اثرات آن بر عملکرد شرکت های نمایندگی خدمات بیمه ای انجام شده است. تحقیق حاضر, از لحاظ هدف, کاربردی و از نظر شیوه گردآوری و تحلیل داده ها توصیفی و از نوع پیمایشی است. برای گردآوری داده ها از پرسش نامه ای استفاده شده که بر اساس مقیاس هفت مرتبه ای لیکرت تدوین شده است. تعداد نمونه انتخابی برابر با 388 نفر است که از میان مدیران ارشد, میانی و کارشناسان شرکت های خدمات نمایندگی بیمه به صورت تصادفی انتخاب شده اند. داده های جمع آوری شده با روش همبستگی و رگرسیون و به کمک نرم افزارSPSS  تجزیه و تحلیل شده است, نتایج نشان می دهد که رابطه معناداری میان یادگیری سازمانی, اعتماد میان سازمانی, بهبود مستمر و عملکرد سازمانی وجود دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    مظلومی، نادر، زمانی، محمود، سیدنقوی، میرعلی، و ربانی، عارفه. (1393). رابطه یادگیری سازمانی, بهبود مستمر و اعتماد میان سازمانی با عملکرد سازمانی (شرکت های نمایندگی خدمات بیمه ای). پژوهشنامه بیمه (صنعت بیمه)، 29(2 (مسلسل 114))، 163-182. SID. https://sid.ir/paper/100841/fa

    Vancouver: کپی

    مظلومی نادر، زمانی محمود، سیدنقوی میرعلی، ربانی عارفه. رابطه یادگیری سازمانی, بهبود مستمر و اعتماد میان سازمانی با عملکرد سازمانی (شرکت های نمایندگی خدمات بیمه ای). پژوهشنامه بیمه (صنعت بیمه)[Internet]. 1393؛29(2 (مسلسل 114)):163-182. Available from: https://sid.ir/paper/100841/fa

    IEEE: کپی

    نادر مظلومی، محمود زمانی، میرعلی سیدنقوی، و عارفه ربانی، “رابطه یادگیری سازمانی, بهبود مستمر و اعتماد میان سازمانی با عملکرد سازمانی (شرکت های نمایندگی خدمات بیمه ای)،” پژوهشنامه بیمه (صنعت بیمه)، vol. 29، no. 2 (مسلسل 114)، pp. 163–182، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/100841/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button