APA:
کپیطاهری زاده، سمانه، ناطقی، فائزه، و فقیهی، علیرضا. (1396). بررسی تأثیر الگوهای یاددهی-یادگیری بر پیشرفت تحصیلی فراگیران در درس علوم تجربی به شیوه فراتحلیل. مطالعات برنامه درسی، 12(47 )، 95-124. SID. https://sid.ir/paper/101042/fa
Vancouver:
کپیطاهری زاده سمانه، ناطقی فائزه، فقیهی علیرضا. بررسی تأثیر الگوهای یاددهی-یادگیری بر پیشرفت تحصیلی فراگیران در درس علوم تجربی به شیوه فراتحلیل. مطالعات برنامه درسی[Internet]. 1396؛12(47 ):95-124. Available from: https://sid.ir/paper/101042/fa
IEEE:
کپیسمانه طاهری زاده، فائزه ناطقی، و علیرضا فقیهی، “بررسی تأثیر الگوهای یاددهی-یادگیری بر پیشرفت تحصیلی فراگیران در درس علوم تجربی به شیوه فراتحلیل،” مطالعات برنامه درسی، vol. 12، no. 47 ، pp. 95–124، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/101042/fa