APA:
کپیزندقشلاقی، علی، مهرمحمدی، محمود، و فردانش، هاشم. (1395). دلالت های تربیتی مفهوم دانش قدرتمند برای نظریه برنامه درسی. مطالعات برنامه درسی، 11(42 )، 1-30. SID. https://sid.ir/paper/101129/fa
Vancouver:
کپیزندقشلاقی علی، مهرمحمدی محمود، فردانش هاشم. دلالت های تربیتی مفهوم دانش قدرتمند برای نظریه برنامه درسی. مطالعات برنامه درسی[Internet]. 1395؛11(42 ):1-30. Available from: https://sid.ir/paper/101129/fa
IEEE:
کپیعلی زندقشلاقی، محمود مهرمحمدی، و هاشم فردانش، “دلالت های تربیتی مفهوم دانش قدرتمند برای نظریه برنامه درسی،” مطالعات برنامه درسی، vol. 11، no. 42 ، pp. 1–30، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/101129/fa