APA:
کپیسبزی، رضا، میهندوست، زینب، نادمی، آرش، و پرندین، شیما. (1401). اثربخشی «آموزش کارکردهای اجرایی» بر خود تنظیمی هیجانی و اضطراب آزمون دانش آموزان دختر دارای اختلال در نوشتن. مدیریت ارتقای سلامت، 11(3 )، 68-80. SID. https://sid.ir/paper/1014195/fa
Vancouver:
کپیسبزی رضا، میهندوست زینب، نادمی آرش، پرندین شیما. اثربخشی «آموزش کارکردهای اجرایی» بر خود تنظیمی هیجانی و اضطراب آزمون دانش آموزان دختر دارای اختلال در نوشتن. مدیریت ارتقای سلامت[Internet]. 1401؛11(3 ):68-80. Available from: https://sid.ir/paper/1014195/fa
IEEE:
کپیرضا سبزی، زینب میهندوست، آرش نادمی، و شیما پرندین، “اثربخشی «آموزش کارکردهای اجرایی» بر خود تنظیمی هیجانی و اضطراب آزمون دانش آموزان دختر دارای اختلال در نوشتن،” مدیریت ارتقای سلامت، vol. 11، no. 3 ، pp. 68–80، 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1014195/fa