APA:
کپیکمری، سامان، فولادچنگ، محبوبه، خرمایی، فرهاد، شیخ الاسلامی، راضیه، و جوکار، بهرام. (1397). تبیین علی مشغولیت تحصیلی بر اساس شناخت اجتماعی: نقش واسطه ای هیجان های مثبت تحصیلی و اجتماعی. روانشناسی تحولی (روانشناسان ایرانی)، 14(55 )، 269-284. SID. https://sid.ir/paper/101511/fa
Vancouver:
کپیکمری سامان، فولادچنگ محبوبه، خرمایی فرهاد، شیخ الاسلامی راضیه، جوکار بهرام. تبیین علی مشغولیت تحصیلی بر اساس شناخت اجتماعی: نقش واسطه ای هیجان های مثبت تحصیلی و اجتماعی. روانشناسی تحولی (روانشناسان ایرانی)[Internet]. 1397؛14(55 ):269-284. Available from: https://sid.ir/paper/101511/fa
IEEE:
کپیسامان کمری، محبوبه فولادچنگ، فرهاد خرمایی، راضیه شیخ الاسلامی، و بهرام جوکار، “تبیین علی مشغولیت تحصیلی بر اساس شناخت اجتماعی: نقش واسطه ای هیجان های مثبت تحصیلی و اجتماعی،” روانشناسی تحولی (روانشناسان ایرانی)، vol. 14، no. 55 ، pp. 269–284، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/101511/fa