APA:
کپیظهیری پور، سیدعلی، و جلالی، علی اکبر. (1392). بهبود کنترل مد لغزشی مدل مبنای پیوندی سیستم تعلیق فعال خودرو با استفاده از چرخش بهینه سطوح لغزش و منطق فازی. مکانیک هوا فضا، 9(2 (پیاپی 32))، 79-87. SID. https://sid.ir/paper/101918/fa
Vancouver:
کپیظهیری پور سیدعلی، جلالی علی اکبر. بهبود کنترل مد لغزشی مدل مبنای پیوندی سیستم تعلیق فعال خودرو با استفاده از چرخش بهینه سطوح لغزش و منطق فازی. مکانیک هوا فضا[Internet]. 1392؛9(2 (پیاپی 32)):79-87. Available from: https://sid.ir/paper/101918/fa
IEEE:
کپیسیدعلی ظهیری پور، و علی اکبر جلالی، “بهبود کنترل مد لغزشی مدل مبنای پیوندی سیستم تعلیق فعال خودرو با استفاده از چرخش بهینه سطوح لغزش و منطق فازی،” مکانیک هوا فضا، vol. 9، no. 2 (پیاپی 32)، pp. 79–87، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/101918/fa