APA:
کپیشیرمردی احمدآباد، حسین، حاضری یزدی، محمدرضا، و اسلام جو، علی. (1401). شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر بازاریابی اوراق مشارکت با رویکرد آمیخته بازاریابی با استفاده از روش ویکور فازی. پژوهش های راهبردی بودجه ومالی، 3(2 )، 153-187. SID. https://sid.ir/paper/1026817/fa
Vancouver:
کپیشیرمردی احمدآباد حسین، حاضری یزدی محمدرضا، اسلام جو علی. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر بازاریابی اوراق مشارکت با رویکرد آمیخته بازاریابی با استفاده از روش ویکور فازی. پژوهش های راهبردی بودجه ومالی[Internet]. 1401؛3(2 ):153-187. Available from: https://sid.ir/paper/1026817/fa
IEEE:
کپیحسین شیرمردی احمدآباد، محمدرضا حاضری یزدی، و علی اسلام جو، “شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر بازاریابی اوراق مشارکت با رویکرد آمیخته بازاریابی با استفاده از روش ویکور فازی،” پژوهش های راهبردی بودجه ومالی، vol. 3، no. 2 ، pp. 153–187، 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1026817/fa