APA:
کپیصالحی، سیده نرگس، افتخار صعادی، زهرا، حافظی، فریبا، و برنا، محمدرضا. (1400). تاثیر آموزش راهبردهای تنظیم شناختی هیجان بر خودکارآمدی, تاب آوری و امید به زندگی در دانش آموزان دختر مبتلا به افسردگی غیربالینی. مطالعات ناتوانی، 11(1 (پیاپی 19) )، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/1029070/fa
Vancouver:
کپیصالحی سیده نرگس، افتخار صعادی زهرا، حافظی فریبا، برنا محمدرضا. تاثیر آموزش راهبردهای تنظیم شناختی هیجان بر خودکارآمدی, تاب آوری و امید به زندگی در دانش آموزان دختر مبتلا به افسردگی غیربالینی. مطالعات ناتوانی[Internet]. 1400؛11(1 (پیاپی 19) ):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/1029070/fa
IEEE:
کپیسیده نرگس صالحی، زهرا افتخار صعادی، فریبا حافظی، و محمدرضا برنا، “تاثیر آموزش راهبردهای تنظیم شناختی هیجان بر خودکارآمدی, تاب آوری و امید به زندگی در دانش آموزان دختر مبتلا به افسردگی غیربالینی،” مطالعات ناتوانی، vol. 11، no. 1 (پیاپی 19) ، pp. 0–0، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1029070/fa