APA:
کپیسلیمان پورعمران، محبوبه. (1401). بررسی رابطه جهت گیری برنامه درسی با فاصله بین برنامه درسی تجربه شده و مورد انتظار در دانش آموزان کاردانش. آموزش پژوهی، 8(32 )، 85-97. SID. https://sid.ir/paper/1032076/fa
Vancouver:
کپیسلیمان پورعمران محبوبه. بررسی رابطه جهت گیری برنامه درسی با فاصله بین برنامه درسی تجربه شده و مورد انتظار در دانش آموزان کاردانش. آموزش پژوهی[Internet]. 1401؛8(32 ):85-97. Available from: https://sid.ir/paper/1032076/fa
IEEE:
کپیمحبوبه سلیمان پورعمران، “بررسی رابطه جهت گیری برنامه درسی با فاصله بین برنامه درسی تجربه شده و مورد انتظار در دانش آموزان کاردانش،” آموزش پژوهی، vol. 8، no. 32 ، pp. 85–97، 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1032076/fa