Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

197
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

92
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

تاثیر پیلتفرم های مجازی بر سرعت رشد و توسعه ی فروش کسب و کارها

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 با جهانی شدن اقتصاد و ظهور موبایل و اینترنت نحوه عملکرد صنایع و بنگاه ها به کلی زیر و رو شده است. بطوری که می توان گفت در شرایط فعلی جوامع و عدم قطعیت بازار ها و اقتصاد, بنگاه هایی که صرفا به روش های پیشین بازاریابی و فروش خود اکتفا کرده اند محکوم به نابودی هستند که در این میان بنگاه ها و کسب و کارهای کوچک و متوسط که دربرگیرنده بخش مهمی از اقتصاد کشورها می باشند الزاما مشمول استفاده از فن آوری های نوین می باشند. با توجه به اینکه در دهه اخیر زمان حرف اول را برای هر شخص و کسب و کار می زند, شاهد رونق چشمگیر اجتماعات مجازی بسیاری هستیم که هدف از شکل گیری اکثر آنها سودرسانی اقتصادی می باشد. پس توسعه اینترنت روش های خرید را هم دگرون ساخته است. از آنجایی که اتلاف وقت برای خرید و انتظارهای طولانی در صف خرید برای مردم مقدور نیست لذا اینترنت توانسته است به این نیاز بشر پاسخ دهد و با ارائه ی سایت ها, شبکه های اجتماعی و محصولات مختلف و متنوع دسترسی انسان ها به کالا/ نیاز مورد نظرشان را تسهیل کند. اهمیت این تحقیق به جهت رشد انفجاری کسب و کارهای آنلاین در سال های اخیر و الزام بررسی های بیشتر در این زمینه می باشد, چرا که با ظهور پلتفرم های اجتماعی با قابلیت به اشتراک گذاری عکس, فیلم, پست و سیر لحظه ای زندگی (استوری), سبک زندگی افراد با بررسی رفتار خرید و نگرش به بازخورد از طرف دیگران مخصوصا در عرصه مد به کلی تغییر یافته است. قبلا اطلاعات در مورد شرکت ها و محصولات آنها قبل از خرید و مقایسه محصولات مشابه با یکدیگر, مسئله چالش برانگیز خریداران قلمداد می شد که پلتفرم های اینترنتی سبک خرید نوینی پیش روی مشتری قرار دادند و با پیدایش بیماری همه گیر کووید 19 انفجاری در رشد و توسعه پیلتفرم های اینترنتی ایجاد شد. بررسی های پژوهش مربوط به داده های ده سال اخیر می باشد و اطلاعات تجاری برای نمونه انتخاب شده مربوط به سال 2020 تا هم اکنون است این تحقیق به لحاظ هدف کاربردی و در زمره پژوهش های کمی قرار می گیرد. ابزار گرد-آوری و تحلیل داده ها, داده های ثانویه, بانک های اطلاعاتی موجود در پایگاه های اینترنتی بوده و روش گرد آوری داده ها, کتابخانه ای می باشد. پس از جمع آوری داده های مرتبط با موضوع, برای شرح نتایج از آمارهای توصیفی استفاده شده است. طبق نتایج به دست آمده ارتقای کسب و کارها از سبک سنتی به سبک مدرن و الکترونیکی شرط اساسی پیشرفت و پیشبرد بیزنس آن ها می باشد همچنین بیزنس های اینستاگرامی روز به روز در حال توسعه بازار خود هم از لحاظ جغرافیایی و هم از لحاظ محصول می باشند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    شاکری فر، الناز، و بابایی نژاد، رامین. (1401). تاثیر پیلتفرم های مجازی بر سرعت رشد و توسعه ی فروش کسب و کارها. کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی. SID. https://sid.ir/paper/1035413/fa

    Vancouver: کپی

    شاکری فر الناز، بابایی نژاد رامین. تاثیر پیلتفرم های مجازی بر سرعت رشد و توسعه ی فروش کسب و کارها. 1401. Available from: https://sid.ir/paper/1035413/fa

    IEEE: کپی

    الناز شاکری فر، و رامین بابایی نژاد، “تاثیر پیلتفرم های مجازی بر سرعت رشد و توسعه ی فروش کسب و کارها،” presented at the کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی. 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1035413/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا