Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,997
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,269
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

سبک های یادگیری

نویسندگان

کشتکار محمدرضا

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 یادگیری غالباً فرایندی سودمند تعریف می شود که در آن یادگیرنده با نزدیک شدن به اطلاعات, مرتبط کردن آن ها با دانش قبلی و کنترل و هدایت فرایند یادگیری خود, به صورت فعالانه عمل می کند. این در حالی است که می دانیم, افراد با شیوه های خاص و گوناگونی یاد می گیرند و در موقعیت های یکسان یادگیری متفاوتی دارند. از جمله مهم ترین دلایل این امر, سبک یادگیری آن هاست. سبک یادگیری تعیین می کند در برخورد با یک موقعیت, فرد چه مدت, به چه چیز و به چه میزانی توجه می کند. به بیانی دیگر, سبک یادگیری شامل باورها, اعتقادات, اولویت ها و رفتارهایی است که افراد به کار می برند تا در یک موقعیت معین به یادگیری خود کمک کنند. توجه معلم به عنوان طراح آموزشی به سبک های یادگیری دانش آموزان, می تواند زمینه ساز یادگیری های ماندگار, عمیق و غنی شود. نوشته پیشِ رو به این موضوع اختصاص دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    کشتکار، محمدرضا. (1400). سبک های یادگیری. کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران. SID. https://sid.ir/paper/1041432/fa

    Vancouver: کپی

    کشتکار محمدرضا. سبک های یادگیری. 1400. Available from: https://sid.ir/paper/1041432/fa

    IEEE: کپی

    محمدرضا کشتکار، “سبک های یادگیری،” presented at the کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران. 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1041432/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا