مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

53
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

434
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تاثیر ویژگی های فردی بازاریابان بر رفتار خرید مصرف کنندگان با نقش میاجی گری رضایت بازاریابان

صفحات

 صفحه شروع 59 | صفحه پایان 77

چکیده

 این پژوهش باهدف بررسی تاثیر ویژگی های فردی بازاریابان بر رفتار خرید مصرف کنندگان با نقش میانجی گری رضایت بازاریابان در صنایع لاستیک انجام گرفت. مفهوم ویژگی های فردی را به عنوان جمع کل راه هایی می دانند که یک نفر بدان وسیله در برابر دیگران از خو د واکنش نشا ن می دهد, یا به وسیله آن روابط متقابل ایجاد می کند. این پژوهش ازلحاظ هدف کاربردی و ازلحاظ ماهیت و روش از شاخه تحقیقات توصیفی می باشد. جامعه آماری این پژوهش شامل 110 نفر از مدیران و کارکنان خبره شرکت لاستیک کیان تایر می باشند. با توجه به روش نمونه گیری تصادفی طبقه بندی شده, در این تحقیق برای تعیین نمونه آماری از روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای انجام گردیده است و برای تعیین حجم نمونه از فرمول کوکران استفاده شده است که تعداد نمونه آماری 86 نفر تعیین گردید. اطلاعات با استفاده از پرسشنامه مبتنی بر مقیاس لیکرت جمع آوری شدند و برای تجزیه وتحلیل داده های تحقیق از مدل سازی معادلات ساختاری استفاده شد. بر اساس یافته های پژوهش حاضر, ویژگی های فردی بازاریابان بر رفتار خرید مصرف کنندگان تاثیر دارد, همچنین متغیر ویژگی های فردی بازاریابان بر رضایت بازاریابان تاثیر دارد و متغیر میانجی رضایت بازاریابان بر رفتار خرید مصرف کنندگان تاثیر دارد. این پژوهش نشان داد که تاثیر ویژگی های فردی بازاریابان بر رفتار خرید مصرف کنندگان با نقش میانجی گری رضایت بازاریابان در صنایع داروسازی کشور با توجه رقابت روزافزون بین شرکت های داروسازی تاثیر خواهد داشت و این امر با داشتن کارکنان باانگیزه که از شغل خود رضایت دارند در مجموعه میسر خواهد بود کارکنانی که بتوانند سازمان را با تغییرات و پیشرفت ها همگام کند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    صیدآبادی، حمید، علیزاده مجد، امیررضا، و نعامی، عبداله. (1400). تاثیر ویژگی های فردی بازاریابان بر رفتار خرید مصرف کنندگان با نقش میاجی گری رضایت بازاریابان. صنعت لاستیک ایران، 26(103 )، 59-77. SID. https://sid.ir/paper/1044069/fa

    Vancouver: کپی

    صیدآبادی حمید، علیزاده مجد امیررضا، نعامی عبداله. تاثیر ویژگی های فردی بازاریابان بر رفتار خرید مصرف کنندگان با نقش میاجی گری رضایت بازاریابان. صنعت لاستیک ایران[Internet]. 1400؛26(103 ):59-77. Available from: https://sid.ir/paper/1044069/fa

    IEEE: کپی

    حمید صیدآبادی، امیررضا علیزاده مجد، و عبداله نعامی، “تاثیر ویژگی های فردی بازاریابان بر رفتار خرید مصرف کنندگان با نقش میاجی گری رضایت بازاریابان،” صنعت لاستیک ایران، vol. 26، no. 103 ، pp. 59–77، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1044069/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button