APA:
کپیاسماعیلی مهیاری، مص، غفاری، محمد، ایرانی، حمیدرضا، زارعی متین، حسن، و ابراهیمی، الهام. (1400). بررسی تکامل پژوهش تجربه مشتری: استفاده از تحلیل کتابسنجی و مصورسازی. تحقیقات بازاریابی نوین، 11(3 (42 پیاپی) )، 67-92. SID. https://sid.ir/paper/1045573/fa
Vancouver:
کپیاسماعیلی مهیاری مص، غفاری محمد، ایرانی حمیدرضا، زارعی متین حسن، ابراهیمی الهام. بررسی تکامل پژوهش تجربه مشتری: استفاده از تحلیل کتابسنجی و مصورسازی. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1400؛11(3 (42 پیاپی) ):67-92. Available from: https://sid.ir/paper/1045573/fa
IEEE:
کپیمص اسماعیلی مهیاری، محمد غفاری، حمیدرضا ایرانی، حسن زارعی متین، و الهام ابراهیمی، “بررسی تکامل پژوهش تجربه مشتری: استفاده از تحلیل کتابسنجی و مصورسازی،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 11، no. 3 (42 پیاپی) ، pp. 67–92، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1045573/fa