مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

152
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

49
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

مدل تجربه هم آفرینی مشتری در صنعت میهمان نوازی نظیر به نظیر: رویکرد متاسنتز

صفحات

 صفحه شروع 9 | صفحه پایان 38

چکیده

 با ظهوراقتصاد اشتراکی, اقامتگاه های نظیر به نظیر رونق چشمگیری یافته اند. یکی از راه ها برای موفق تر عمل نمودن این اقامتگاه ها, بهره برداری از پتانسیل هم آفرینی گردشگران است. همچنین در سال های اخیر توجه ویژه ای به تجربه مصرف در صنعت میهمان نوازی می شود. بنابراین هدف این پژوهش ارایه مدلی جدید برای تجربه هم آفرینی گردشگران در اقامتگاه های نظیر به نظیر می باشد. برای این منظور از روش متاسنتز هفت مرحله ای سندلوسکی و باروسو استفاده شد. به تعداد 63 مقاله کیفی شناسایی و با روش تحلیل مضمون مورد تحلیل قرار گرفت. نتایج ابعاد کنترل, یادگیری, اتصال, شخصی سازی, اصالت و خودمختاری را بعنوان ابعاد تجربه هم آفرینی شناسایی نمود. همچنین عوامل مربوط به میزبان, عوامل مربوط به مشتری, عوامل مربوط به سایر مشتریان و جامعه محلی, عوامل مربوط به تکنولوژی و عوامل مربوط به اقامتگاه بعنوان پیش آیند و متغیرهای ارزش کارکردی, ارزش هزینه, ارزش اجتماعی و ارزش تجربی بعنوان پیامدهای آن شناسایی شدند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    دهدشتی شاهرخ، زهره، ناصحی فر، وحید، قادری، اسماعیل، و شعاران، افرا. (1401). مدل تجربه هم آفرینی مشتری در صنعت میهمان نوازی نظیر به نظیر: رویکرد متاسنتز. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، 17(59 )، 9-38. SID. https://sid.ir/paper/1054173/fa

    Vancouver: کپی

    دهدشتی شاهرخ زهره، ناصحی فر وحید، قادری اسماعیل، شعاران افرا. مدل تجربه هم آفرینی مشتری در صنعت میهمان نوازی نظیر به نظیر: رویکرد متاسنتز. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)[Internet]. 1401؛17(59 ):9-38. Available from: https://sid.ir/paper/1054173/fa

    IEEE: کپی

    زهره دهدشتی شاهرخ، وحید ناصحی فر، اسماعیل قادری، و افرا شعاران، “مدل تجربه هم آفرینی مشتری در صنعت میهمان نوازی نظیر به نظیر: رویکرد متاسنتز،” مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، vol. 17، no. 59 ، pp. 9–38، 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1054173/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button