APA:
کپیدهدشتی شاهرخ، زهره، ناصحی فر، وحید، قادری، اسماعیل، و شعاران، افرا. (1401). مدل تجربه هم آفرینی مشتری در صنعت میهمان نوازی نظیر به نظیر: رویکرد متاسنتز. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، 17(59 )، 9-38. SID. https://sid.ir/paper/1054173/fa
Vancouver:
کپیدهدشتی شاهرخ زهره، ناصحی فر وحید، قادری اسماعیل، شعاران افرا. مدل تجربه هم آفرینی مشتری در صنعت میهمان نوازی نظیر به نظیر: رویکرد متاسنتز. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)[Internet]. 1401؛17(59 ):9-38. Available from: https://sid.ir/paper/1054173/fa
IEEE:
کپیزهره دهدشتی شاهرخ، وحید ناصحی فر، اسماعیل قادری، و افرا شعاران، “مدل تجربه هم آفرینی مشتری در صنعت میهمان نوازی نظیر به نظیر: رویکرد متاسنتز،” مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، vol. 17، no. 59 ، pp. 9–38، 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1054173/fa