مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

122
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

52
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

تاثیر استفاده از سیستم های هوش تجاری و فناوری بر عملکرد سازمان با تاکید بر نقش میانجی خدمات نوین بانکداری و تنظیم هیجان در بانک مهر ایران استان تهران

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 این پژوهش با هدف تاثیر استفاده از سیستم های هوش تجاری و فناوری بر عملکرد سازمان با تاکید بر نقش میانجی خدمات نوین بانکداری و تنظیم هیجان در بانک مهر ایران استان تهران انجام شده است. تحقیق حاضر تحقیق توصیفی از نوع پیمایشی و کاربردی می باشد. جامعه آماری پژوهش شامل کارکنان و مدیران بانک ایران مهر استان تهران می باشد که با نمونه گیری 131 نفر انتخاب شدند. ابزار مورد استفاده در این پژوهش پرسشنامه می باشد که روایی این آزمون با نظرخواهی از اساتید راهنما و مدیران بانک مهر ایران, مورد تأیید قرار گرفته است. همچنین پایایی آزمون از روش آلفای کرونباخ استفاده شده و نتایج نشان می دهد آلفای خروجی از نرم افزار SPSS برای تحقیق حاضر برابر 965/0 می باشد, بنابراین آزمون از پایایی قابل قبولی برخوردار است. در این پژوهش از روش های موجود در آمار توصیفی جدول توزیع فراوانی و آمار استنباطی(ضریب همبستگی پیرسون)؛ برای خلاصه و تجزیه و تحلیل داده های پژوهش استفاده گردید. نتایج نشان می دهد که سیستم هوش تجاری بر خدمات نوین بانکداری تاثیر می گذارد و خدمات نوین بانکداری بر عملکرد شرکت تاثیر می گذارد. سیستم هوش تجاری بر تنظیم هیجان تاثیر می گذارد و تنظیم هیجان بر عملکرد شرکت تاثیر می گذارد و فناوری بر خدمات نوین بانکداری تاثیر می گذارد. خدمات نوین بانکداری بر عملکرد شرکت تاثیر می گذارد. فناوری بر تنظیم هیجان تاثیر می گذارد. تنظیم هیجان بر عملکرد شرکت تاثیر می گذارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    دارایی، محمدرضا، صادق وند، اکبر، مدنی، سیدمسعود، و رجبی، اعظم. (1402). تاثیر استفاده از سیستم های هوش تجاری و فناوری بر عملکرد سازمان با تاکید بر نقش میانجی خدمات نوین بانکداری و تنظیم هیجان در بانک مهر ایران استان تهران. همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی. SID. https://sid.ir/paper/1054338/fa

    Vancouver: کپی

    دارایی محمدرضا، صادق وند اکبر، مدنی سیدمسعود، رجبی اعظم. تاثیر استفاده از سیستم های هوش تجاری و فناوری بر عملکرد سازمان با تاکید بر نقش میانجی خدمات نوین بانکداری و تنظیم هیجان در بانک مهر ایران استان تهران. 1402. Available from: https://sid.ir/paper/1054338/fa

    IEEE: کپی

    محمدرضا دارایی، اکبر صادق وند، سیدمسعود مدنی، و اعظم رجبی، “تاثیر استفاده از سیستم های هوش تجاری و فناوری بر عملکرد سازمان با تاکید بر نقش میانجی خدمات نوین بانکداری و تنظیم هیجان در بانک مهر ایران استان تهران،” presented at the همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی. 1402، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1054338/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button