مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

94
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

40
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

نقش سامانه ارسال پیامک بر افزایش فروش از طریق فضای مجازی (مطالعه موردی: عرضه کنندگان پوشاک در شهر تهران)

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 با توجه به نفوذ رسانه های ارتباطی جدید در همه شئون زندگی مردم, امروزه استفاده از تلفن همراه برای عموم مردم امری رایج و فراگیر شده است و همین قدرت نفوذ این ابزار را در رونق کسب و کارها تقویت نموده است. افزایش روز افزون کاربرد های مختلف تلفن همراه در فعالیت های اقتصادی و تجاری مردم به گونه ای شده است که با پیشرفت های تکنولوژی بسیاری از فعالیت های روزمره با بکارگیری این ابزار, به نحو ساده تر و کم هزینه تری انجام می پذیرد. فعالیت های تبلیغاتی شرکت ها نیز از این امر مستثنی نبوده و بخش قابل توجهی از آنها توسط کارکرد های مختلف تلفن همراه انجام می شود. در این تحقیق نیز محققین به دنبال این مطلب هستند که ارسال پیامک های تبلیغاتی و اطلاع رسانی از طریق تلفن همراه تا چه میزان در افزایش فروش محصولات عرضه کنندگان پوشاک در شهر تهران, تاثیر داشته است؟ در این خصوص در این پژوهش اقدام به مطالعه تاثیر سیستم های پیام دهی تلفن همراه بر افزایش فروش فروشندگان پوشاک شهر تهران شده است. به این صورت که با تهیه پرسشنامه استاندارد که دارای روایی و پایایی مناسب می باشد اقدام به جمع آوری اطلاعات در خصوص تاثیرات سیستم پیام دهی تلفن همراه با میزان فروش در مراکز معتبر عرضه کننده پوشاک شده که با توجه به بررسی صورت گرفته 128 واحد از سیستم پیام دهی تلفن همراه شرکت نوین همراه اول در شهر تهران استفاده می کردند که با توجه به کم بودن جامعه از روش سرشماری استفاده شده و از هیچ روش نمونه گیری استفاده نشده است. به منظور تشریح جامعه آماری از آمار توصیفی استفاده شده و همچنین برای آزمون فرضیات پژوهش از آزمون t استفاده شده است که با توجه به نتایج بدست آمده از تحلیل آماری نشان می دهد که فرضیات پژوهش تأیید گردیده اند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    کرم پور، عبدالحسین، نسیمی، معصومه، و برخورداری شریف آباد، حمیدرضا. (1402). نقش سامانه ارسال پیامک بر افزایش فروش از طریق فضای مجازی (مطالعه موردی: عرضه کنندگان پوشاک در شهر تهران). همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی. SID. https://sid.ir/paper/1054345/fa

    Vancouver: کپی

    کرم پور عبدالحسین، نسیمی معصومه، برخورداری شریف آباد حمیدرضا. نقش سامانه ارسال پیامک بر افزایش فروش از طریق فضای مجازی (مطالعه موردی: عرضه کنندگان پوشاک در شهر تهران). 1402. Available from: https://sid.ir/paper/1054345/fa

    IEEE: کپی

    عبدالحسین کرم پور، معصومه نسیمی، و حمیدرضا برخورداری شریف آباد، “نقش سامانه ارسال پیامک بر افزایش فروش از طریق فضای مجازی (مطالعه موردی: عرضه کنندگان پوشاک در شهر تهران)،” presented at the همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی. 1402، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1054345/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button