APA:
کپیزهری انبوهی، سیما، نیک روان مفرد، ملاحت، و پازارگادی، مهرنوش. (1387). بررسی تاثیر الگوی آموزش بالینی تلفیقی, بر سطح درک و عملکرد دانشجویان پرستاری در کارآموزی بالینی. نشریه دانشکده پرستاری و مامایی (Advances in Nursing and Midwifery)، 18(60)، 4-13. SID. https://sid.ir/paper/108244/fa
Vancouver:
کپیزهری انبوهی سیما، نیک روان مفرد ملاحت، پازارگادی مهرنوش. بررسی تاثیر الگوی آموزش بالینی تلفیقی, بر سطح درک و عملکرد دانشجویان پرستاری در کارآموزی بالینی. نشریه دانشکده پرستاری و مامایی (Advances in Nursing and Midwifery)[Internet]. 1387؛18(60):4-13. Available from: https://sid.ir/paper/108244/fa
IEEE:
کپیسیما زهری انبوهی، ملاحت نیک روان مفرد، و مهرنوش پازارگادی، “بررسی تاثیر الگوی آموزش بالینی تلفیقی, بر سطح درک و عملکرد دانشجویان پرستاری در کارآموزی بالینی،” نشریه دانشکده پرستاری و مامایی (Advances in Nursing and Midwifery)، vol. 18، no. 60، pp. 4–13، 1387، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/108244/fa