APA:
کپیغفرانی، محمد، فرشچی، وجیهه، و عزیزی، مجید. (1393). بررسی و شناسایی شاخص های موثر وفاداری مشتری به برند در صنعت مبلمان با روش تحلیل سلسله مراتبی. تحقیقات علوم چوب و کاغذ ایران، 29(2)، 310-323. SID. https://sid.ir/paper/109520/fa
Vancouver:
کپیغفرانی محمد، فرشچی وجیهه، عزیزی مجید. بررسی و شناسایی شاخص های موثر وفاداری مشتری به برند در صنعت مبلمان با روش تحلیل سلسله مراتبی. تحقیقات علوم چوب و کاغذ ایران[Internet]. 1393؛29(2):310-323. Available from: https://sid.ir/paper/109520/fa
IEEE:
کپیمحمد غفرانی، وجیهه فرشچی، و مجید عزیزی، “بررسی و شناسایی شاخص های موثر وفاداری مشتری به برند در صنعت مبلمان با روش تحلیل سلسله مراتبی،” تحقیقات علوم چوب و کاغذ ایران، vol. 29، no. 2، pp. 310–323، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/109520/fa