مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

164
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

92
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

تاثیر آموزش مجازی بر یادگیری دانش آموزان متوسطه اول در دوران کرونا

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 تحقیق حاضر با هدف بررسی تأثیر آموزش مجازی بر یادگیری دانش آموزان دختر متوسطه اول ماهدشت به صورت توصیفی, از نوع پیمایشی و ازلحاظ هدف کاربردی و از لحاظ جامعه مقطعی بود. جامعه آماری این تحقیق کلیه ی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه اول ماهدشت در سال تحصیلی 1400-1399 می باشد که طبق آمار تعداد شان جمعا 2200 نفر می باشد. بر این اساس نمونه آماری تحقیق با توجه به ضوابط ذیل انتخاب شد: از بین دانش آموزان دختر مقطع متوسطه اول در مدارس ماهدشت به صورت تصادفی در دسترس تعداد 327 نفر بر اساس جامعه آماری و با استفاده از فرمول کوکران انتخاب و پرسشنامه در بین ایشان توزیع و جمع آوری شد. گرد آوری اطلاعات مورد نیاز تحقیق یکی از مراحل اساسی می باشد. لذا ابتدا مطالعات کتابخانه ای در مورد متغیرهای تحقیق ارائه شده با استفاده از کتب, مقالات و رساله ها و پایان نامه ها, سپس مطالعات میدانی و پرسشنامه ای با استفاده از پرسشنامه های آموزش آنلاین میشرا, گاپتا و شری (2020) و یادگیری الکترونیک کیمیلوگلو و همکاران ( 2017) انجام شد. برای بررسی فرضیه های پژوهش از آزمون مدل معادلات ساختاری استفاده شد. داده ها با استفاده از نرم افزار SPSS نسخه 22 و PLSتجزیه و تحلیل شد. نتایج نشان داد با توجه به ضریب مسیر و اعداد آموزش مجازی و یادگیری ( 1. 96 < t و 0. 05 > p) آموزش مجازی بر یادگیری دانش آموزان دختر متوسطه اول ماهدشت تأثیر مثبت دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    صفایی مهرانپور، شمیم، و کریمی، پروین. (1402). تاثیر آموزش مجازی بر یادگیری دانش آموزان متوسطه اول در دوران کرونا. همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی. SID. https://sid.ir/paper/1113338/fa

    Vancouver: کپی

    صفایی مهرانپور شمیم، کریمی پروین. تاثیر آموزش مجازی بر یادگیری دانش آموزان متوسطه اول در دوران کرونا. 1402. Available from: https://sid.ir/paper/1113338/fa

    IEEE: کپی

    شمیم صفایی مهرانپور، و پروین کریمی، “تاثیر آموزش مجازی بر یادگیری دانش آموزان متوسطه اول در دوران کرونا،” presented at the همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی. 1402، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1113338/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button