مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

780
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

279
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

طراحی الگوی بازاریابی دیجیتال با در نظر گرفتن اخلاق بازاریابی

صفحات

 صفحه شروع 117 | صفحه پایان 123

چکیده

 زمینه: تحقیق حاضر با هدف ارائه الگوی بازاریابی دیجیتال با در نظر گرفتن اخلاق بازاریابی به انجام رسیده است. روش: این تحقیق از لحاظ هدف کاربردی, و از لحاظ رویکرد پیمایشی-اکتشافی و از نوع تحقیقات کیفی می باشد. جامعه آماری این تحقیق گروهی از خبرگان شامل مدیران ارشد رستوران ها, اساتید دانشگاهی در حوزه بازاریابی دیجیتال و مشاورین بازاریابی آشنا به صنعت رستوران بودند. برای نمونه گیری از روش نمونه گیری نظری تا رسیدن به اشباع نظری استفاده شد و 11 نفر انتخاب شد. ابزار مصاحبه عمیق ساختاریافته بود. سرانجام پس از طی کدگذاری های سه گانه باز, محوری و انتخابی, الگوی مفهومی تحقیق طراحی شد. یافته ­ها: نتایج تحقیق نشانگر اهمیت 130 مفهوم اولیه بود که بعد از بررسی و کنار هم قرار دادن آنها و حذف مفاهیم تکراری, 39 مفهوم نهایی مشخص شد که در 17 مقوله دسته بندی شدند و در نهایت با کدگذاری انتخابی الگوی تحقیق شکل گرفت. نتیجه ­گیری: بر اساس نتایج حاصل از تحقیق, مشخص شد که هسته اصلی در جهت نهادینه کردن بازاریابی دیجیتال در صنعت رستوران داری کشور با در نظر گرفتن اخلاق بازاریابی, هسته اصلی عزم جدی مدیریت در بکارگیری ابزارهای بازاریابی دیجیتال می باشد

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button