APA:
کپیابوالقاسمی، عباس، بیگی، پروین، و نریمانی، محمد. (1390). بررسی اثربخشی دو روش آموزشی شناختی - رفتاری و مهارت های تنظیم هیجان بر خودکارآمدی و سازگاری تحصیلی دانش آموزان دارای اضطراب امتحان. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، 7(22)، 21-42. SID. https://sid.ir/paper/112082/fa
Vancouver:
کپیابوالقاسمی عباس، بیگی پروین، نریمانی محمد. بررسی اثربخشی دو روش آموزشی شناختی - رفتاری و مهارت های تنظیم هیجان بر خودکارآمدی و سازگاری تحصیلی دانش آموزان دارای اضطراب امتحان. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)[Internet]. 1390؛7(22):21-42. Available from: https://sid.ir/paper/112082/fa
IEEE:
کپیعباس ابوالقاسمی، پروین بیگی، و محمد نریمانی، “بررسی اثربخشی دو روش آموزشی شناختی - رفتاری و مهارت های تنظیم هیجان بر خودکارآمدی و سازگاری تحصیلی دانش آموزان دارای اضطراب امتحان،” روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، vol. 7، no. 22، pp. 21–42، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/112082/fa