APA:
کپیمشعشعی، رزیتا، مقامی، حمیدرضا، و زارعی زوارکی، اسماعیل. (1398). تاثیر فناوری واقعیت افزوده با استفاده از مدل طراحی آموزشی مریل بر پیشرفت تحصیلی. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، 15(51 )، 127-145. SID. https://sid.ir/paper/112098/fa
Vancouver:
کپیمشعشعی رزیتا، مقامی حمیدرضا، زارعی زوارکی اسماعیل. تاثیر فناوری واقعیت افزوده با استفاده از مدل طراحی آموزشی مریل بر پیشرفت تحصیلی. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)[Internet]. 1398؛15(51 ):127-145. Available from: https://sid.ir/paper/112098/fa
IEEE:
کپیرزیتا مشعشعی، حمیدرضا مقامی، و اسماعیل زارعی زوارکی، “تاثیر فناوری واقعیت افزوده با استفاده از مدل طراحی آموزشی مریل بر پیشرفت تحصیلی،” روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، vol. 15، no. 51 ، pp. 127–145، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/112098/fa