APA:
کپیکابینی مقدم، سلیمان، انتصارفومنی، غلامحسین، حجازی، مسعود، و اسدزاده، حسن. (1397). اثربخشی آموزش راهبرد یادگیری خودگردان در افزایش سرزندگی تحصیلی و وجدان تحصیلی دانش آموزان اهمال کار. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، 14(50 )، 171-193. SID. https://sid.ir/paper/112106/fa
Vancouver:
کپیکابینی مقدم سلیمان، انتصارفومنی غلامحسین، حجازی مسعود، اسدزاده حسن. اثربخشی آموزش راهبرد یادگیری خودگردان در افزایش سرزندگی تحصیلی و وجدان تحصیلی دانش آموزان اهمال کار. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)[Internet]. 1397؛14(50 ):171-193. Available from: https://sid.ir/paper/112106/fa
IEEE:
کپیسلیمان کابینی مقدم، غلامحسین انتصارفومنی، مسعود حجازی، و حسن اسدزاده، “اثربخشی آموزش راهبرد یادگیری خودگردان در افزایش سرزندگی تحصیلی و وجدان تحصیلی دانش آموزان اهمال کار،” روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، vol. 14، no. 50 ، pp. 171–193، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/112106/fa