APA:
کپیدهقانزاده، حجت، دهقانزاده، حسین، نوروزی، داریوش، و امیرتیموری، محمدحسن. (1395). مقایسه ی اثربخشی الگوهای طراحی آموزشی رایگلوث, گانیه و روش مرسوم در یادگیری دانش آموزان. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، 12(39)، 119-134. SID. https://sid.ir/paper/112130/fa
Vancouver:
کپیدهقانزاده حجت، دهقانزاده حسین، نوروزی داریوش، امیرتیموری محمدحسن. مقایسه ی اثربخشی الگوهای طراحی آموزشی رایگلوث, گانیه و روش مرسوم در یادگیری دانش آموزان. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)[Internet]. 1395؛12(39):119-134. Available from: https://sid.ir/paper/112130/fa
IEEE:
کپیحجت دهقانزاده، حسین دهقانزاده، داریوش نوروزی، و محمدحسن امیرتیموری، “مقایسه ی اثربخشی الگوهای طراحی آموزشی رایگلوث, گانیه و روش مرسوم در یادگیری دانش آموزان،” روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، vol. 12، no. 39، pp. 119–134، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/112130/fa