APA:
کپیمهدوی، محمدرضا، و امیرتیموری، محمدحسن. (1390). بررسی تاثیر استفاده از الگوی طراحی آموزشی مریل (نظریه نمایش اجزاء) بر میزان یادگیری و یادداری در درس زیست شناسی سال اول دبیرستان. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، 7(20)، 17-31. SID. https://sid.ir/paper/112179/fa
Vancouver:
کپیمهدوی محمدرضا، امیرتیموری محمدحسن. بررسی تاثیر استفاده از الگوی طراحی آموزشی مریل (نظریه نمایش اجزاء) بر میزان یادگیری و یادداری در درس زیست شناسی سال اول دبیرستان. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)[Internet]. 1390؛7(20):17-31. Available from: https://sid.ir/paper/112179/fa
IEEE:
کپیمحمدرضا مهدوی، و محمدحسن امیرتیموری، “بررسی تاثیر استفاده از الگوی طراحی آموزشی مریل (نظریه نمایش اجزاء) بر میزان یادگیری و یادداری در درس زیست شناسی سال اول دبیرستان،” روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، vol. 7، no. 20، pp. 17–31، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/112179/fa