APA:
کپیمرادی، رحیم، دلاور، علی، رسولی، بهنام، صالح راد، ریحانه، و طاهری، زهرا. (1397). اثربخشی الگوی طراحی آموزشی چهار مولفه ای برخلاقیت دانش آموزان در درس علوم تجربی. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، 14(49 )، 153-172. SID. https://sid.ir/paper/112231/fa
Vancouver:
کپیمرادی رحیم، دلاور علی، رسولی بهنام، صالح راد ریحانه، طاهری زهرا. اثربخشی الگوی طراحی آموزشی چهار مولفه ای برخلاقیت دانش آموزان در درس علوم تجربی. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)[Internet]. 1397؛14(49 ):153-172. Available from: https://sid.ir/paper/112231/fa
IEEE:
کپیرحیم مرادی، علی دلاور، بهنام رسولی، ریحانه صالح راد، و زهرا طاهری، “اثربخشی الگوی طراحی آموزشی چهار مولفه ای برخلاقیت دانش آموزان در درس علوم تجربی،” روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، vol. 14، no. 49 ، pp. 153–172، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/112231/fa