APA:
کپیمحمدی درویش بقال، ناهید، حاتمی، حمیدرضا، اسدزاده، حسن، و احدی، حسن. (1392). بررسی تاثیر آموزش راهبردهای خودتنظیمی (شناختی و فراشناختی) بر باورهای انگیزشی (انگیزش تحصیلی, خودکارآمدی, اضطراب آزمون) دانش آموزان دبیرستان. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، 9(27)، 49-66. SID. https://sid.ir/paper/112238/fa
Vancouver:
کپیمحمدی درویش بقال ناهید، حاتمی حمیدرضا، اسدزاده حسن، احدی حسن. بررسی تاثیر آموزش راهبردهای خودتنظیمی (شناختی و فراشناختی) بر باورهای انگیزشی (انگیزش تحصیلی, خودکارآمدی, اضطراب آزمون) دانش آموزان دبیرستان. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)[Internet]. 1392؛9(27):49-66. Available from: https://sid.ir/paper/112238/fa
IEEE:
کپیناهید محمدی درویش بقال، حمیدرضا حاتمی، حسن اسدزاده، و حسن احدی، “بررسی تاثیر آموزش راهبردهای خودتنظیمی (شناختی و فراشناختی) بر باورهای انگیزشی (انگیزش تحصیلی, خودکارآمدی, اضطراب آزمون) دانش آموزان دبیرستان،” روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، vol. 9، no. 27، pp. 49–66، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/112238/fa