APA:
کپیهاشمی، فرشته، درتاج، فریبرز، فرخی، نورعلی، و نصرالهی، بیتا. (1398). اثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر تعلل ورزی تحصیلی, و استرس تحصیلی دانش آموزان دختر پایه هشتم. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، 15(52 )، 1-13. SID. https://sid.ir/paper/112252/fa
Vancouver:
کپیهاشمی فرشته، درتاج فریبرز، فرخی نورعلی، نصرالهی بیتا. اثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر تعلل ورزی تحصیلی, و استرس تحصیلی دانش آموزان دختر پایه هشتم. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)[Internet]. 1398؛15(52 ):1-13. Available from: https://sid.ir/paper/112252/fa
IEEE:
کپیفرشته هاشمی، فریبرز درتاج، نورعلی فرخی، و بیتا نصرالهی، “اثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر تعلل ورزی تحصیلی, و استرس تحصیلی دانش آموزان دختر پایه هشتم،” روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، vol. 15، no. 52 ، pp. 1–13، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/112252/fa