APA:
کپیسجودی، فرزان، و نامور، زهرا. (1385). بررسی کارکردهای متنی و ارتباطی تبلیغات بازرگانی رادیویی. زبان و زبان شناسی، 2(2 (پیاپی 4))، 111-123. SID. https://sid.ir/paper/112468/fa
Vancouver:
کپیسجودی فرزان، نامور زهرا. بررسی کارکردهای متنی و ارتباطی تبلیغات بازرگانی رادیویی. زبان و زبان شناسی[Internet]. 1385؛2(2 (پیاپی 4)):111-123. Available from: https://sid.ir/paper/112468/fa
IEEE:
کپیفرزان سجودی، و زهرا نامور، “بررسی کارکردهای متنی و ارتباطی تبلیغات بازرگانی رادیویی،” زبان و زبان شناسی، vol. 2، no. 2 (پیاپی 4)، pp. 111–123، 1385، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/112468/fa