Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

57
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

390
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

شناسایی مولفه های برنامه استراتژیک بازاریابی ورزشی با تاکید بر سلامت بازیکنان در فدراسیون هندبال (متاسنتز مطالعات)

صفحات

 صفحه شروع 208 | صفحه پایان 221

چکیده

 زمینه و هدف: بازاریابی ورزشی بر اساس اصول و مولفه هایی انجام می شود. بنابراین, پژوهش حاضر با هدف شناسایی مولفه های برنامه استراتژیک بازاریابی ورزشی با تاکید بر سلامت بازیکنان در فدراسیون هندبال انجام شد. روش کار: این مطالعه از نظر هدف کاربردی و از نظر شیوه اجرا کیفی از نوع فراترکیب بود. جامعه پژوهش همه منابع (مقاله, کتاب و پایان نامه) مرتبط با برنامه استراتژیک بازاریابی ورزشی در فدراسیون هندبال در سال های 1380 الی 1401 بودند. در این پژوهش از میان 1452 منبع جستجو شده تعداد 80 منبع از پایگاه های معتبر داخلی و خارجی پس از بررسی عنوان به عنوان نمونه اولیه انتخاب, اما نمونه نهایی پس از بررسی چکیده و محتوی تعداد 55 منبع بود. ابزار مطالعه حاضر یادداشت برداری از منابع بود که روایی صوری آن با روش مثلث سازی تایید و پایایی آن با روش ضریب توافق بین دو کدگذار 86/0 محاسبه شد. در نهایت, داده ها با روش تحلیل مضمون تحلیل شدند. یافته ها: یافته ها: نشان داد که برای برنامه استراتژیک بازاریابی ورزشی با تاکید بر سلامت بازیکنان در فدراسیون هندبال 101 زیرمولفه در قالب 5 مولفه شامل جایگاه یابی, هدف ها و استراتژی ها, فرصت های بازار, بازار هدف و بودجه بازاریابی شناسایی شد. در نهایت, الگوی برنامه استراتژیک بازاریابی ورزشی با تاکید بر سلامت بازیکنان در فدراسیون هندبال ترسیم شد. نتیجه گیری: نتایج این مطالعه می تواند به عنوان یک الگوی برنامه استراتژیک بازاریابی ورزشی در فدراسیون هندبال مورد استفاده قرار گیرد و سبب بهبود کیفیت, کارآیی, اثربخشی و بازاریابی موثر در فدراسیون هندبال شود.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    اسکندری، محمد، نعمتی، نعمت اله، و باقرپور، طاهره. (1401). شناسایی مولفه های برنامه استراتژیک بازاریابی ورزشی با تاکید بر سلامت بازیکنان در فدراسیون هندبال (متاسنتز مطالعات). علوم پزشکی رازی (مجله دانشگاه علوم پزشکی ایران)، 29(12 )، 208-221. SID. https://sid.ir/paper/1125010/fa

    Vancouver: کپی

    اسکندری محمد، نعمتی نعمت اله، باقرپور طاهره. شناسایی مولفه های برنامه استراتژیک بازاریابی ورزشی با تاکید بر سلامت بازیکنان در فدراسیون هندبال (متاسنتز مطالعات). علوم پزشکی رازی (مجله دانشگاه علوم پزشکی ایران)[Internet]. 1401؛29(12 ):208-221. Available from: https://sid.ir/paper/1125010/fa

    IEEE: کپی

    محمد اسکندری، نعمت اله نعمتی، و طاهره باقرپور، “شناسایی مولفه های برنامه استراتژیک بازاریابی ورزشی با تاکید بر سلامت بازیکنان در فدراسیون هندبال (متاسنتز مطالعات)،” علوم پزشکی رازی (مجله دانشگاه علوم پزشکی ایران)، vol. 29، no. 12 ، pp. 208–221، 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1125010/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا