مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

107
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

39
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

طراحی الگوی صلاحیت حرفه ای بازاریابی گردشگری سلامت در پسا کرونا

صفحات

 صفحه شروع 433 | صفحه پایان 443

چکیده

 زمینه و هدف: امروزه منابع انسانی با کیفیت و شایسته یکی از سرمایه های کلیدی در هر سیستم و صنعتی می باشد. لذا در این پژوهش به بررسی طراحی الگوی صلاحیت حرفه ای بازاریابی گردشگری سلامت در پسا کرونا پرداخته شده است. روش کار: پژوهش حاضر پژوه شی آمیخته می باشد. جامعه آماری برای گردآوری داده های کیفی پژوهش, متشکل از اساتید دانشگاه, مدیران ارشد حوزه سلامت و معاونان اداره کل میراث فرهنگی, گردشگری و صنایع دستی استان یزد و مدیران ارشد شرکت های معتبر گردشگری که از روش نمونه گیری گلوله برفی استفاده شد می باشد. 9 تن از مدیران, معاونان و سرپرستان در کنار مدیران شرکت های گردشگری و خبرگان آکادمیک مصاحبه شدند. در فاز کمی از روش میدانی و ابزار پرسشنامه استاندارد مدل اصلی پژوهش ساختاردهی شد. MAXQDA استفاده گردید که نهایتا 13 مولفه شناسایی شد و با استفاده از نرم افزار یافته ها: نتایج نشان داد که 13 مولفه در طراحی الگوی مطالعه شناسایی شد که در میان آنها توانمندی های روانشناختی و عوامل فزاینده شایستگی به عنوان اصلی ترین و اثرگذارترین ابعاد در مسیر توسعه مطلوب تر بازاریابی گردشگری سلامت در زمان فاصله گذاری اجتماعی و پس از آن شنا سایی گردید و عنصر عملکرد حرفه ای عام نیز در میان ابعاد مورد برر سی دارای کمترین اهمیت می باشند. نتیجه گیری: به طور کلی میتوان نتیجه گرفت که آنچه میتواند صنعت گردشگری در حوزه سلامت را توسعه و بهبود بخشد, به کارگیری ابزارها و پارامترهای موثر صلاحیت حرفه ای می باشد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    ترابی، زهرا، سعیدااردکانی، سعید، و حاتمی نسب، سیدحسن. (1401). طراحی الگوی صلاحیت حرفه ای بازاریابی گردشگری سلامت در پسا کرونا. علوم پزشکی رازی (مجله دانشگاه علوم پزشکی ایران)، 29(12 )، 433-443. SID. https://sid.ir/paper/1127741/fa

    Vancouver: کپی

    ترابی زهرا، سعیدااردکانی سعید، حاتمی نسب سیدحسن. طراحی الگوی صلاحیت حرفه ای بازاریابی گردشگری سلامت در پسا کرونا. علوم پزشکی رازی (مجله دانشگاه علوم پزشکی ایران)[Internet]. 1401؛29(12 ):433-443. Available from: https://sid.ir/paper/1127741/fa

    IEEE: کپی

    زهرا ترابی، سعید سعیدااردکانی، و سیدحسن حاتمی نسب، “طراحی الگوی صلاحیت حرفه ای بازاریابی گردشگری سلامت در پسا کرونا،” علوم پزشکی رازی (مجله دانشگاه علوم پزشکی ایران)، vol. 29، no. 12 ، pp. 433–443، 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1127741/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button