APA:
کپیرشیدی، سیدمحمد، موسی زاده، توکل، و غفاری نوران، عذرا. (1402). تاثیر آموزش راهبردهای یادگیری خود تنظیمی (شناختی و فراشناختی) بر مولفه های خود کارآمدی, انگیزش تحصیلی و سلامت روانی دانش آموزان. علوم پزشکی رازی (مجله دانشگاه علوم پزشکی ایران)، 30(1 )، 29-37. SID. https://sid.ir/paper/1130327/fa
Vancouver:
کپیرشیدی سیدمحمد، موسی زاده توکل، غفاری نوران عذرا. تاثیر آموزش راهبردهای یادگیری خود تنظیمی (شناختی و فراشناختی) بر مولفه های خود کارآمدی, انگیزش تحصیلی و سلامت روانی دانش آموزان. علوم پزشکی رازی (مجله دانشگاه علوم پزشکی ایران)[Internet]. 1402؛30(1 ):29-37. Available from: https://sid.ir/paper/1130327/fa
IEEE:
کپیسیدمحمد رشیدی، توکل موسی زاده، و عذرا غفاری نوران، “تاثیر آموزش راهبردهای یادگیری خود تنظیمی (شناختی و فراشناختی) بر مولفه های خود کارآمدی, انگیزش تحصیلی و سلامت روانی دانش آموزان،” علوم پزشکی رازی (مجله دانشگاه علوم پزشکی ایران)، vol. 30، no. 1 ، pp. 29–37، 1402، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1130327/fa