APA:
کپیسعیدی، ثریا، محمدی، نصرالله، و امامی، فرشاد. (1400). نقش اخلاق در بازاریابی اجتماعی بر ترغیب نخبگان ورزشی به خرید برندهای داخلی. اخلاق در علوم و فناوری، 16(4 )، 119-126. SID. https://sid.ir/paper/1139269/fa
Vancouver:
کپیسعیدی ثریا، محمدی نصرالله، امامی فرشاد. نقش اخلاق در بازاریابی اجتماعی بر ترغیب نخبگان ورزشی به خرید برندهای داخلی. اخلاق در علوم و فناوری[Internet]. 1400؛16(4 ):119-126. Available from: https://sid.ir/paper/1139269/fa
IEEE:
کپیثریا سعیدی، نصرالله محمدی، و فرشاد امامی، “نقش اخلاق در بازاریابی اجتماعی بر ترغیب نخبگان ورزشی به خرید برندهای داخلی،” اخلاق در علوم و فناوری، vol. 16، no. 4 ، pp. 119–126، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1139269/fa