APA:
کپیحجت، محسن، محبی، جعفر، نظری، وحید، و چرخ انداز، مریم. (1389). رضایت مندی کارکنان و بیماران به عنوان شاخصی از کیفیت خدمات. نشریه پرستاری ایران، 23(65)، 73-82. SID. https://sid.ir/paper/114226/fa
Vancouver:
کپیحجت محسن، محبی جعفر، نظری وحید، چرخ انداز مریم. رضایت مندی کارکنان و بیماران به عنوان شاخصی از کیفیت خدمات. نشریه پرستاری ایران[Internet]. 1389؛23(65):73-82. Available from: https://sid.ir/paper/114226/fa
IEEE:
کپیمحسن حجت، جعفر محبی، وحید نظری، و مریم چرخ انداز، “رضایت مندی کارکنان و بیماران به عنوان شاخصی از کیفیت خدمات،” نشریه پرستاری ایران، vol. 23، no. 65، pp. 73–82، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/114226/fa