APA:
کپیخطیب زنجانی، نازیلا، عجم، علی اکبر، و بادنوا، صدیقه. (1396). رابطه آمادگی خودراهبری یادگیری با پذیرش یادگیری الکترونیکی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان. نشریه پرستاری ایران، 30(106)، 11-22. SID. https://sid.ir/paper/114494/fa
Vancouver:
کپیخطیب زنجانی نازیلا، عجم علی اکبر، بادنوا صدیقه. رابطه آمادگی خودراهبری یادگیری با پذیرش یادگیری الکترونیکی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان. نشریه پرستاری ایران[Internet]. 1396؛30(106):11-22. Available from: https://sid.ir/paper/114494/fa
IEEE:
کپینازیلا خطیب زنجانی، علی اکبر عجم، و صدیقه بادنوا، “رابطه آمادگی خودراهبری یادگیری با پذیرش یادگیری الکترونیکی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان،” نشریه پرستاری ایران، vol. 30، no. 106، pp. 11–22، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/114494/fa