مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

38
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

13
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

چرایی و چگونگی آموزش نانوفناوری در مدارس

صفحات

 صفحه شروع 6 | صفحه پایان 18

چکیده

 نانوفناوری یک رشته جدید نیست, بلکه علمی بین رشته­ ای است که با سایر علوم مانند فیزیک, شیمی, دارویی, انرژی و. . . ارتباط تنگاتنگی دارد. با ظهور نانو فناوری, علاوه بر انقلابی که در جهان ایجاد شد, هیاهویی در نظام­های آموزش کشورهای دنیا به­ وجود آورد تا افراد متخصص را در این زمینه تربیت کنند. گسترش استفاده از فناوری نانو در شاخه های مختلف صنعتی, پزشکی, الکترونیک, کشاورزی و بهداشت, نظام­های آموزشی را بر آن می­دارد تا با ارائه مفاهیم و سرفصل­های مربوط به نانو, مواد و کاربردهای آن, آگاهی دانش آموزان را در این زمینه علمی افزایش دهند. بنابراین لازم است علوم ارائه شدنی در مدارس به­ روز بشوند و علوم و فناوری نانو به صورت منسجم در آن گنجانیده شود تا نسل­ها و نیروی کار آینده, مسئولانه تصمیمات علمی بگیرند. از جمله مزیت­های علوم نانویی با دیگر علوم, قادر ساختن دانش آموزان و دانشجویان به درک و ارتباط بهتر بین علوم است. در این مقاله چرایی و چگونگی آموزش نانوفناوری در مدارس مورد بررسی قرار می­ گیرد. روش مورد مطالعه, جست وجو در پایگاه­های اطّلاعاتی فارسی و انگلیسی و بررسی مقالات, کتب و پایان نامه­ های مرتبط با نانوفناوری و آموزش آن می­ باشد. در پایان نتایج حاصل از آموزش نانوفناوری در مدارس بیان می­ گردد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button