APA:
کپیموتمنی، علیرضا، مرادی، هادی، و همتی، امین. (1389). تاثیر شخصیت نام تجاری بر وفاداری مشتریان. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 10(4 (پیاپی 37))، 89-105. SID. https://sid.ir/paper/115480/fa
Vancouver:
کپیموتمنی علیرضا، مرادی هادی، همتی امین. تاثیر شخصیت نام تجاری بر وفاداری مشتریان. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1389؛10(4 (پیاپی 37)):89-105. Available from: https://sid.ir/paper/115480/fa
IEEE:
کپیعلیرضا موتمنی، هادی مرادی، و امین همتی، “تاثیر شخصیت نام تجاری بر وفاداری مشتریان،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 10، no. 4 (پیاپی 37)، pp. 89–105، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/115480/fa