مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,002
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

779
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

الگوی ارزیابی نگرش مصرف کنندگان از گسترش نام تجاری

صفحات

 صفحه شروع 9 | صفحه پایان 25

چکیده

 پژوهش حاضر با هدف طراحی و تبیین مدل ارزیابی نگرش مصرف کنندگان از گسترش نام تجاری و شناسایی عوامل موثر و غیرموثر بر موفقیت این راهبرد رشد مهم, انجام شده است. سنجش متغیرهای تحقیق از طریق دو پیش آزمون و یک آزمون اصلی و با استفاده از سه پرسشنامه صورت پذیرفت. پس از اطمینان از پایایی و روایی ابزار اندازه گیری, از روش های تحلیل عاملی اکتشافی و تاییدی, در میان نمونه ای متشکل از 384 از خریداران لوازم خانگی در سه بازار اصلی لوازم خانگی توزیع شد. روش تحقیق حاضر پیمایشی- همبستگی و به طور مشخص مبتنی بر معادلات ساختاری بود. سرانجام, مدل جامع گسترش نام تجاری نشان داد تناسب ادراک شده, کیفیت ادراک شده و قدرت نام تجاری مادر بر روی ارزیابی مصرف کنندگان تاثیرگذار است. همچنین تاثیر اشتیاق به عنوان یک متغیر تعدیل کننده بر روی گسترش نام تجاری تایید شد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    حمیدی زاده، محمدرضا، حاجی کریمی، عباسعلی، بابایی زکلیکی، محمدعلی، و جلالی، سیدمهدی. (1389). الگوی ارزیابی نگرش مصرف کنندگان از گسترش نام تجاری. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 10(4 (پیاپی 37))، 9-25. SID. https://sid.ir/paper/115483/fa

    Vancouver: کپی

    حمیدی زاده محمدرضا، حاجی کریمی عباسعلی، بابایی زکلیکی محمدعلی، جلالی سیدمهدی. الگوی ارزیابی نگرش مصرف کنندگان از گسترش نام تجاری. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1389؛10(4 (پیاپی 37)):9-25. Available from: https://sid.ir/paper/115483/fa

    IEEE: کپی

    محمدرضا حمیدی زاده، عباسعلی حاجی کریمی، محمدعلی بابایی زکلیکی، و سیدمهدی جلالی، “الگوی ارزیابی نگرش مصرف کنندگان از گسترش نام تجاری،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 10، no. 4 (پیاپی 37)، pp. 9–25، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/115483/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button