APA:
کپیحمیدی زاده، محمدرضا، حاجی کریمی، عباسعلی، بابایی زکلیکی، محمدعلی، و جلالی، سیدمهدی. (1389). الگوی ارزیابی نگرش مصرف کنندگان از گسترش نام تجاری. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 10(4 (پیاپی 37))، 9-25. SID. https://sid.ir/paper/115483/fa
Vancouver:
کپیحمیدی زاده محمدرضا، حاجی کریمی عباسعلی، بابایی زکلیکی محمدعلی، جلالی سیدمهدی. الگوی ارزیابی نگرش مصرف کنندگان از گسترش نام تجاری. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1389؛10(4 (پیاپی 37)):9-25. Available from: https://sid.ir/paper/115483/fa
IEEE:
کپیمحمدرضا حمیدی زاده، عباسعلی حاجی کریمی، محمدعلی بابایی زکلیکی، و سیدمهدی جلالی، “الگوی ارزیابی نگرش مصرف کنندگان از گسترش نام تجاری،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 10، no. 4 (پیاپی 37)، pp. 9–25، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/115483/fa